207

Мақолада олий таълим  сифати иқтисодий диагностикасини олиб 
боришда  тизимли  жндашувнинг  илмий  ацамияти  ошиб  берилган.  Олий  таълим 
муассасасининг  мониторинг  тизими  тацлил  қилинган.  Олий  таълим  сифатини 
бацолашда диагностик моделлар зарурияти илмий асосланган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 17-02-2020
  • Ўқишлар сони 192
  • Нашр санаси 10-06-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони377-381
Ўзбек

Мақолада олий таълим  сифати иқтисодий диагностикасини олиб 
боришда  тизимли  жндашувнинг  илмий  ацамияти  ошиб  берилган.  Олий  таълим 
муассасасининг  мониторинг  тизими  тацлил  қилинган.  Олий  таълим  сифатини 
бацолашда диагностик моделлар зарурияти илмий асосланган. 

Русский

В  статье  объясняется наушная  знашимость  системного  подхода к 
экономишеской  диагностике  кашества  высшего  образования. Проанализирована  система 
мониторинга  высшего  ушебного  заведения.  Наушно  обоснована  необходимость 
диагностишеских моделей в оченке кашества высшего образования. 

English

The article  explains  the  scientific  importance of a  systematic approach  to  the 
economic diagnosis of the quality of higher education. Analyzed the monitoring system of higher НамДУ илмий ахборотномаси - Научный вестник НамГУ 2019 йил 2-сон 
 
378 
 
education. The need  for diagnostic models  in assessing the quality of higher education has been 
scientifically substantiated. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sotvoldiyev N. . Namdu
2 Sirojiddinov .K. Namdu
Ҳавола номи
1 Drogobqtskiy I.N. Sistemnqy analiz v ekonomike: matematicheskie metodq v ekonomike, prikladnaya informatika.-M.: 2011.
2 Levshina V.V. Razvitie metodologii sozdaniya sistemq menedjmenta kachestva vuza// J. Universitetskoe upravlenie. – 2003, № 2. - S. 1.
3 Karimov A.A., Peregudov L.V. Osnovq sistemq monitoringa i upravleniya kachestvom vqsshego obrazovaniya. – T.: 2003. - S. 46.
Кутилмоқда