185

Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 19-02-2020
  • Ўқишлар сони 173
  • Нашр санаси 21-10-2019
  • Мақола тилиRus
  • Саҳифалар сони35-37
Русский

Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.

Ўзбек

Мақолада умумтаълим мактабларда махсус эҳтиёжи бўлган болаларни тўлақонли ўрганишни ташкил этишга тўсқинлик қилувчи омиллар аниқланади, бу жараёнда камчиликларни бартараф этиш бўйича топшириқларни бажаришда компетентлик ёндашувини тизимлаштиради.

Калит сўзлар
English

The article reveals the factors that hinder the organization of the holistic education of children with special needs in a comprehensive school, systematizes the competence approach in the implementation of the tasks to eliminate deficiencies in this process.

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Zemlina Y..
Ҳавола номи
Кутилмоқда