Ушбу мақолада Эрих Фромм фалсафасида қалб тушунчаси таҳлил қилинган. Мутафаккир инсон қалбини намоён бўлишини тадқиқ этиб, бугунги инсон қалбида эзгулик ва ёвузликка лаёқатнинг шаклланишини кўрсатиб беради. Шунингдек, мақолада инсон ҳаёти фақат биологик омиллар асосида эмас, ижтимоий муносабатлар орқали кечишини, инсон табиий эхтиёжларни эмас, қалб эхтиёжларини ҳам қондириб бориш зарурлиги илгари сурилади.
Ушбу мақолада Эрих Фромм фалсафасида қалб тушунчаси таҳлил қилинган. Мутафаккир инсон қалбини намоён бўлишини тадқиқ этиб, бугунги инсон қалбида эзгулик ва ёвузликка лаёқатнинг шаклланишини кўрсатиб беради. Шунингдек, мақолада инсон ҳаёти фақат биологик омиллар асосида эмас, ижтимоий муносабатлар орқали кечишини, инсон табиий эхтиёжларни эмас, қалб эхтиёжларини ҳам қондириб бориш зарурлиги илгари сурилади.
В этом статье анализируется концепция душа в философии Эриха Фромма. Исследуя проявление человеческого душа, способствует формированию добрых и добрых дел в души современных людей. И что человеческая жизнь передается через социальные отношения, а не через биологические факторы, и что люди удовлетворяют потребности душа а не естественные потребности.
In this article is analyzed the conception of heart in Erich Fromm’s philosophy. He investigated appearing the heart of human and moved onward moulding the ability of weakness and kindness. It also shows that human life is transmitted through social relationship rather than biological factors that satisfy the needs of the human, not the natural needs.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Inomjon A.. | o`qituvchi | FarDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Фромм Э. Анатомия человеческой деструктивности. –М.: ООО «Издательство АСТ», 2004. |
2 | 2. Рузматова Г. Руҳият таҳлили фалсафаси. Т.: Нишон-ношир. 2014 |
3 | 3. Фромм Э. Революция надежды // Фромм Э. Человек для самого себя. Революция надежды. Душа человека. –М.:Москва, 2009. |
4 | 4. Фромм Э. Революция надежды. –М.:Москва, 2008. |
5 | 5. Fromm E.Özgürlükten kaçiş. 4. Basım. Çeviren: Şemsa Yeğin. Ankara. Teknografik Matbaası. 1996. |