243

Ушбу мақолада ўрта мактабни юқори синф ўқувчиларидаги мавжуд муаммоларни енгишда ижтимоий ходим томонидан кўрсатиладиган ижтимоий иш хизматлари тавсифланган. Бунда юқори синф ўқувчиларини мактабни ташлаб кетиш хавфларини олдини олишга, бўш вақтлардан унумли фойдаланишда кўмаклашишга, ҳамда ўқувчилардаги қизиқиш ва ишончни шакллантиришга боғлиқ масалалар ижтимоий иш соҳасида ривожланган мамлакатлар тажрибаси асосида кўриб чиқилади

  • Название журнала
  • Номер выпуска
  • Количество просмотров 243
  • Ссылка в интернете
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S2_17
  • Дата создание в систему UzSCI 14-08-2020
  • Количество прочтений 145
  • Дата публикации
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы114-121
Ўзбек

Ушбу мақолада ўрта мактабни юқори синф ўқувчиларидаги мавжуд муаммоларни енгишда ижтимоий ходим томонидан кўрсатиладиган ижтимоий иш хизматлари тавсифланган. Бунда юқори синф ўқувчиларини мактабни ташлаб кетиш хавфларини олдини олишга, бўш вақтлардан унумли фойдаланишда кўмаклашишга, ҳамда ўқувчилардаги қизиқиш ва ишончни шакллантиришга боғлиқ масалалар ижтимоий иш соҳасида ривожланган мамлакатлар тажрибаси асосида кўриб чиқилади

Русский

В этой статье описываются услуги социальной работы, предоставляемые социальным работником при преодолении существующих проблем у старшеклассников. В то же время вопросы, связанные с предотвращением ухода из школ старших классов, оказанием помощи в эффективном использовании свободного времени, а также формированием интереса и уверенности у учащихся, будут рассматриваться на основе опыта развитых стран в области социальной работы. 

English

This article describes the social work services provided by a social worker in overcoming existing problems among high school students. At the same time, issues related to the prevention of dropping out of high school, assisting in the efficient use of free time, as well as creating interest and confidence among students, will be considered based on the experience of developed countries in the field of social work. 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Abduraxmonova M.M. иқтисод фанлари номзоди, доцент Фарғона давлат университеи
2 Akramov D.O. магистрант Фарғона давлат университеи
3 Egamberdiyeva F.A. талаба ТДЮУ
Название ссылки
1 Jones, D. R. (2005, February 24–March 2). The urban agenda: 47% of high school students drop out. The New York Amsterdam News, 96(9), 5.
2 Jonson-Reid, M., Kontak, D., Citerman, B., Essma, A., & Fezzi
3 Benard, B. (1993). Fostering resiliency in kids. Educational Leadership, 51(3), 44–48.
4 Aspy, D. N., & Roebuck, F. N. (1977). Kids don’t learn from people they don’t like. Amherst, MA: Human Resource Development Press.
5 Hepworth, D. H., Rooney, H. R., & Larsen, J. A. (2002). Direct social work practice (6th ed.). Pacific Grove, CA: Brooks/Cole
6 Ротҳ, 2000, Моррисей ва Вернер-Уилсон, 2005, п. 72.
7 Wooten, H. R., Jr. (1994). Cutting losses for student-athletes in transition: An integrative transition model. Journal of Employment Counseling, 31(1), 2–9.
8 Morrissey, K. M., & Werner-Wilson, R. J. (2005). The relationship between outof-school activities and positive youth development: An investigation of the influences of communities and family. Adolescence, 40(157), 67–85.
9 Benson, P., Leffert, N., Scales, P., & Blyth, D. (1998). Beyond the “village” rhetoric: Creating healthy communities for children and youth. Applied Developmental Science, 2(1), 138–139-159.
10 Morrissey, K. M., & Werner-Wilson, R. J. (2005). The relationship between outof-school activities and positive youth development: An investigation of the influences of communities and family. Adolescence, 40(157), 67–85.212-бет,
11 Snyder, H., & Sickmund, M. (1999). Juvenile offenders and victims: 1999 national report. Washington, DC: National Center for Juvenile Justice and Delinquency Prevention.
12 Lange, C. M., & Lehr, C. A. (1999). At-risk students attending second chance programs: Measuring performance in desired outcome domains. Journal of Education for Students Placed at Risk, 4(2), 173–192.
В ожидании