186

Ушбу мақолада тиббиёт олий ўқув юртларида бўлажак шифокорларни касбий фаолиятга тайёрлашда коммуникатив компетентлигини шакллантириш структураси, юртимиздаги бугунги кундаги тиббий таълимни  ривожлантиршга қаратилган ислоҳотлар, давлат таълим стандартларида бўлажак шифокорларни коммуникатив компетентлигини ривожлантиришга қўйилган талабалар, олимларнинг бўлажак шифокорларнинг касбий компетентлигни ривожлантиришга қўйилган талаблар хақидаги тахлиллари, бўлажак шифокорларни коммуникатив компетентлигни ривожлантириш омиллари хақида фикрлар юритилган.

  • Название журнала
  • Номер выпуска
  • Количество просмотров 186
  • Ссылка в интернете
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S3_83
  • Дата создание в систему UzSCI 17-08-2020
  • Количество прочтений 103
  • Дата публикации
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы570-575
Ўзбек

Ушбу мақолада тиббиёт олий ўқув юртларида бўлажак шифокорларни касбий фаолиятга тайёрлашда коммуникатив компетентлигини шакллантириш структураси, юртимиздаги бугунги кундаги тиббий таълимни  ривожлантиршга қаратилган ислоҳотлар, давлат таълим стандартларида бўлажак шифокорларни коммуникатив компетентлигини ривожлантиришга қўйилган талабалар, олимларнинг бўлажак шифокорларнинг касбий компетентлигни ривожлантиришга қўйилган талаблар хақидаги тахлиллари, бўлажак шифокорларни коммуникатив компетентлигни ривожлантириш омиллари хақида фикрлар юритилган.

Русский

В данной статье описывается структура формирования коммуникативной компетентности при подготовке будущих врачей в медицинских вузах, реформы, направленные на развитие современного медицинского образования в стране, государственные образовательные стандарты для студентов по развитию коммуникативной компетентности будущих врачей, мнения о факторах развития компетенций.

English

This article describes the structure of the formation of communicative competence in the training of future doctors in medical universities, reforms aimed at the development of modern medical education in the country, the state educational standards for students to develop communicative competence of future doctors, opinions on the factors of competency development.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Ergasheva S.P. кафедра ўқитувчиси
2 Kadirova M.R. “Тиллар ва таълим технологиялари” кафедраси мудири PhD, доцент Тошкент тиббиёт академияси Фарғона филиали
Название ссылки
1 Аверин, В.А. Психология в структуре высшего медицинского образования: автореф. дис. .. .доктора психол. наук. - СПб., 1997. - 39 с.
2 Байденко, В.И. Новые стандарты высшего образования: методологические аспекты / В.И.Байденко // Высшее образование сегодня. - 2007. - №5. - С.4-9.
3 Дернер, Клаус. Хороший врач. Учебник основной позиции врача: пер. с нем. И.Я. Сапожниковой при участии Э.Л. Гушанского / Клаус Дернер. - М.: Алетейя, 2006. - 544 с.
4 Иванов, Д.А. Компетентностный подход в образовании. Проблемы, по-нятия, инструментарий: учеб. пособие / Д.А. Иванов, К.Г. Митрофанов, О.В. Соколова. -М.: АПК и ПРО, 2003. - 101 с.
5 Татур.Ю.Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста / Ю.Г. Татур // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 3. С. 22-26.
6 Шойимова Ш.С. Мулоқот жараёнига характер акцентуацияси типларининг таъсири. Научный журнал "Интернаука". Часть 2, № 6 (10), 2017 й., 50-52 бетлар.
В ожидании