265

Мақолада таълим сифатини оширишда олий таълим муассаларининг ўрни, педагог ходимларнинг илмий фаолият билан шуғулланиши ва ушбу жараёнга талабаларнинг жалб қилинишини таълим сифатини оширишда муҳим омил эканлиги тўғрисида фикр юритилган. Шунингдек, олий таълим муассасалари профессор-ўқитувчиларининг илмий фаолияти натижалари таҳлили ва келгуси даврлар учун прогнозлар амалга оширилган

  • Название журнала
  • Номер выпуска
  • Количество просмотров 265
  • Ссылка в интернете
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S3_70
  • Дата создание в систему UzSCI 17-08-2020
  • Количество прочтений 183
  • Дата публикации
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы472-480
Ўзбек

Мақолада таълим сифатини оширишда олий таълим муассаларининг ўрни, педагог ходимларнинг илмий фаолият билан шуғулланиши ва ушбу жараёнга талабаларнинг жалб қилинишини таълим сифатини оширишда муҳим омил эканлиги тўғрисида фикр юритилган. Шунингдек, олий таълим муассасалари профессор-ўқитувчиларининг илмий фаолияти натижалари таҳлили ва келгуси даврлар учун прогнозлар амалга оширилган

Русский

В статье рассматривается роль вузов в повышении качества образования. Также была рассмотрена важность вовлечения преподавателей в научную деятельность и вовлечения студентов в этот процесс для повышения качества образования. Проведен анализ результатов научной деятельности преподавателей вузов и прогнозы на будущие периоды

English

The article discusses the role of higher education institutions in improving the quality of education, the involvement of teachers in research activities and the involvement of students in this process is an important factor in improving the quality of education. Also, the analysis of the results of scientific activity of teachers of higher education institutions and forecasts for future periods were made

Имя автора Должность Наименование организации
1 O'rinov D.A. тадқиқотчи Фарғона давлат университети
Название ссылки
1 “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш Концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”. Ўзбекистон Республикаси Президентининг Фармони 08.10.2019 й. N ПФ-5847
2 Шмырева Н.А., Губанова М.И., Крецан З.В. Педагогические системы: научные основы, управление, перспективы развития. – Кемерово, 2002. С. 100
3 “Илм-фан ва илмий фаолият тўғрисида”. Ўзбекистон Республикаси Қонуни. 2019 йил 29 октябрь, ЎРҚ-576-сон
4 “Илм-фан ва илмий фаолият тўғрисида”. Ўзбекистон Республикаси Қонуни. 2019 йил 29 октябрь, ЎРҚ-576-сон
В ожидании