Maktabgacha yoshdagi bolalarning og’zaki nutqini rivojlantirish yoki o’stirishda xalq og’zaki ijodiga mansub bo’lmish ertak, afsona, dostonlarning roli katta. Lug’at boyligininng miqdoriy o’sishi ,bevosita bolaning hayot sharoitlari va tarbiyalanish xususiyatlariga bog’liq.
The role of folk tales, legends and epics in the development or growth ofspoken language of preschoolers is great. The quantitative growth of vocabularydirectly depends on the living conditions and upbringing of the child.
Роль народных сказок, легенд и эпопей в развитии или росте устной речи дошкольников велика. Количественный рост словарного запаса напрямую зависит от условий жизни и воспитания ребенка.
Maktabgacha yoshdagi bolalarning og’zaki nutqini rivojlantirish yoki o’stirishda xalq og’zaki ijodiga mansub bo’lmish ertak, afsona, dostonlarning roli katta. Lug’at boyligininng miqdoriy o’sishi ,bevosita bolaning hayot sharoitlari va tarbiyalanish xususiyatlariga bog’liq.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Mamadjonova S.K. | Психология кафедраси, Педагогика ва психология факультети | Фарғона давлат университети |
2 | Polatova G.M. | Психология кафедраси, Педагогика ва психология факультети | Фарғона давлат университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Мухина В. С.Детская психология: Учеб. для студентов пед. ин-тов/ Под ред. Л. А. Венгера.—2-е изд., перераб. и доп.— М.: Просвещение, 1985.—220 с |
2 | Mo’minova L, Ayupova M, Amirsaidova Sh, Nurmuxamedova L. Logopsixologiya(o’quv qo’llanma).-Toshkent 2007,85 b |
3 | СМИРНОВА ОСОБЕННОСТИ ОБЩЕНИЯ С ДОШКОЛЬНИКАМИ Учебное пособие Москва ACADEMIA 2000..." 10-33с |
4 | ЭЛЬКОНИН.Д. Б. ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ Москва Издательский центр «Академия» 2007. 264с |