Ушбу мақолада Ўзбекистон Республикасида мавжуд бўлган меҳмонхона
хўжалигларининг маркетинги стратегияси ва уларнинг самарали фаолиятини
ташкиллаштиришда қўлланилиши мумкин бўлган тактикаларининг қисқача мазмуни
ёритилган.
Ушбу мақолада Ўзбекистон Республикасида мавжуд бўлган меҳмонхона
хўжалигларининг маркетинги стратегияси ва уларнинг самарали фаолиятини
ташкиллаштиришда қўлланилиши мумкин бўлган тактикаларининг қисқача мазмуни
ёритилган.
В статье приводятся краткие сведения о существующей стратегии
маркетинга в гостиничном хозяйстве возможная применяемая тактика в организации
эффективной деятельности.
The following article describes the marketing strategies of hotel economy and brief
descriptions of tactics which can be used for effective organizing the activity of hotels in the
Republic of Uzbekistan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Abdullayev Z. . | ||
2 | Irisboyev S.N. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Turizm to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasining qonuni. 20.08.1999 y. 830-I-son |
2 | Mirziyoev, SH.M. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Oliy Majlisga Murojaatnomasi. «Xalq so‘zi». 2018 yil 29 dekabr, № 271–272(7229–7230). |
3 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning Oliy Majlisga Murojaatnomasini o‘rganish va keng jamoatchilik o‘rtasida targ‘ib etishga bag‘ishlangan ilmiy-ommabop qo‘llanma. Toshkent «Ma’naviyat» 2019. |
4 | Mirziyoev yo‘li. O‘zbekiston etakchisining 10 ta asosiy islohoti. O‘zbekiston strategiyasi. Ijtimoiy tahliliy jurnal. №2, 2018. 6-b., 8–9-betlar. |
5 | Komilova F.K. Turizm marketingi. O‘quv qo‘llanma. Toshkent, Uzinkomsentr. - 2003. |