242

Ушбу тадқиқотнинг мақсади интерактив усулларнинг инглиз тилини 
ўқитишдаги ролини ўрганиш. Гарчи ўйинлар ва тил турли хил психологик факультетлар сифатида 
кўриб чиқилса-да, олимлар интерфаол машқлар талабаларнинг тил кўникмаларини 
ривожлантиришнинг самарали усулларидан бири бўлиши мумкинлигини исботладилар.Бу 
мақолада талабаларнинг тил кўникмаларини яхшилашнинг бир нечта интерфаол усуллари кўриб 
чиқилган. Таъкидланишича, интерфаол усуллар ўқувчиларга грамматикани, ѐзишни, гапиришни, 
ўқиш ва тинглашни такомиллаштиришда самарали восита бўлиши мумкин. 
 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI28-11-2020
  • Количество прочтений232
  • Дата публикации28-11-2020
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы122
Ўзбек

Ушбу тадқиқотнинг мақсади интерактив усулларнинг инглиз тилини 
ўқитишдаги ролини ўрганиш. Гарчи ўйинлар ва тил турли хил психологик факультетлар сифатида 
кўриб чиқилса-да, олимлар интерфаол машқлар талабаларнинг тил кўникмаларини 
ривожлантиришнинг самарали усулларидан бири бўлиши мумкинлигини исботладилар.Бу 
мақолада талабаларнинг тил кўникмаларини яхшилашнинг бир нечта интерфаол усуллари кўриб 
чиқилган. Таъкидланишича, интерфаол усуллар ўқувчиларга грамматикани, ѐзишни, гапиришни, 
ўқиш ва тинглашни такомиллаштиришда самарали восита бўлиши мумкин. 
 

English

The purpose of the study was to study the impact of interactive  methods  on learning 
foreign languages .Though games and language have been treated as different psychological faculties, 
scientists has  proved  that interactive activities  can be one of the efficient ways to improve students‘ 
language skills .In this article  several interactive methods on  improving  students‘ language skills  are  
studied. It is stated that interactive methods can be effective means in improving students‘ grammar, 
writing, speaking, reading and listening . 
 

Русский

Несмотря на то, что игры и язык рассматривались как различные психологические 
факультеты, ученые доказали, что интерактивная деятельность может быть одним из эффективных 
способов улучшения языковых навыков студентов. В данной статье изучаются несколько 
интерактивных методов по улучшению языковых навыков студентов. Отмечается, что 
интерактивные методы могут быть эффективными средствами в совершенствовании грамматики, 
письма, речи, чтения и аудирования студентов. 
 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Fattoyeva Z.R.
Название ссылки
1 1 Ковальска Барбара. Let them talk in English .Varshava . «Издательство Школы и педагогики » , 1991,18б.
2 2 Портер-Ладоуссе Гиллиан. Role play. «Oxford University press» , 1987, 69 б.
3 3 Cognition and technology group at Vanderbilt.// Technology and the design of generative learning environments .Educational technology, 31(5),34-40б.
4 4 Джереми Ҳармер (Лонгмэн).The practice of English language Teaching. «Oxford Univercity Press», 1989,43-44б.
5 6 125 Ҳармер Ж. «The practice of English language teaching . Longman Handbook for language Teaching» ,USA,1984,18б.
6 7 Ҳарпер –Вален ,Сюзан ва Маррис, Сандра. «Using a role play activity in training», 2005,72 б.
7 8 Пи-Чонг , Су .The effectiveness of role play activities in learning English as a foreign language . «University of San Fransisco» , 1990, 108 б.
8 9 Томпкинс П.К.The role playing . Simulation . TESL ,№ IV 2001,66-67 б.
9 10 Абелес Ҳ., Ҳоффер C. ва Клотман Р. Foundations of music education. New York: Shirmer Books.1995,33-35 б.
10 11 Абрате Ж. Ҳ. Pedagogical applications of the French popular song in the foreign language classroom. Modern Language Journal,,1983, 67, 8-12б.
11 12 Аида Й. Examination of Horowitz, Horowitz, & Cope‘s construct of foreign language anxiety: The case of students in Japanese. Modern Language Journal, 1994,№ 78, 155-168 б.
В ожидании