Жаҳон тилшунослигида тилнинг бошқа соҳаларидаги каби фонетик-
фонологик тизимини ўрганишга бўлган эътибор ҳам салмоқли ўрин эгаллайди. Бу масалага
айниқса, бошланғич таълимдан бошлаб кенг эътибор қаратилиб келинмоқда. Шунинг
учун бошланғич таълим ва спорт тарбиявий иш йўналиши талабалари учун “Она тили ва
болалар адабиёти” фанида берилган “Фонетика” модулини ўқитишда бу масалага
атрофлича ёндашилади.Ушбу мақолада “Фонетика” модулини ўқитишда кенг
қўлланаётган илғор хорижий тажрибалар хусусида фикр юритилган.
Жаҳон тилшунослигида тилнинг бошқа соҳаларидаги каби фонетик-
фонологик тизимини ўрганишга бўлган эътибор ҳам салмоқли ўрин эгаллайди. Бу масалага
айниқса, бошланғич таълимдан бошлаб кенг эътибор қаратилиб келинмоқда. Шунинг
учун бошланғич таълим ва спорт тарбиявий иш йўналиши талабалари учун “Она тили ва
болалар адабиёти” фанида берилган “Фонетика” модулини ўқитишда бу масалага
атрофлича ёндашилади.Ушбу мақолада “Фонетика” модулини ўқитишда кенг
қўлланаётган илғор хорижий тажрибалар хусусида фикр юритилган.
В мировой лингвистике наряду с другими разделами значетельное
внимании уделяется фонетика-фонологическому строю языка. Также внимание
наблюдается и в процеси начального образования. В связи с этим в статье представлено
обобҳение передового зарубежного опыта, применяемого в обучении модулю “Фонетика”.
Word language in other countries, such as phonetic language-learning system,
phonologic a significant role in all spheres. This issue is wide learnt in primary schools. That’s why
during teaching students of Primary education faculty, we pay attention in subject “Mother tongue
and literature” “Phonetics” module in this article “Phonetics” teaching module reflect the wide use
of advanced foreign experience
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Khamidova M.O. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Jamolxonov H. O‘zbek tilining nazariy fonetikasi: O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: Fan, 2009. -222 b. |
2 | Mirtojiev M.M. O‘zbek tili fonetikasi.- Toshkent: Fan, 2013.-424 b. |
3 | Saparova K.O. Sopostavitelno-tipologicheskoe issledovanie fonostilistiki russkogo i uzbekskogo yazikov (na materiale fonovariantov slov). Avtoref. diss… d-ra filol.n. – Tashkent, 2009. – 50 s |
4 | Saidahmedov N. Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya: O‘quv qo‘llanma.- Toshkent, 2006; Tolipop I.Q., Usmonboeva M. Pedagogik texnologiyalarning tatbiqiy asoslari.-Toshkent, 2006; Yo‘ldosheva J.F., Yo‘ldosheva T. Interfaol ta’lim – sifat kafolati: O‘quv qo‘llanma. –Toshkent, 2008; G‘affarova T. Boshlang‘ich ta’limda zamonaviy pedagogik texnologiyalar. -T.: O‘qituvchi, 2011. |
5 | Saidaxmedova O. Filologik ta’limda ilg‘or xorijiy tajribalar modulining o‘quv metodik majmuasi.-Toshkent, 2017.- 83 b. |