Ушбу мақолада мактабгача таълим ёшидаги болаларни маънавий-
ахлоқий тарбиялашда интеграциялашган машғулотларнинг муҳим омил эканлиги таҳлил
этилган ва мактабгача таълим муассасаларида машғулотларни интеграциялашда
учрайдиган педагогик муаммолар, уларни бартараф этиш йўллари ёритилган.
Ушбу мақолада мактабгача таълим ёшидаги болаларни маънавий-
ахлоқий тарбиялашда интеграциялашган машғулотларнинг муҳим омил эканлиги таҳлил
этилган ва мактабгача таълим муассасаларида машғулотларни интеграциялашда
учрайдиган педагогик муаммолар, уларни бартараф этиш йўллари ёритилган.
В данной статье анализируется роль комплексного обучения детей
дошкольного возраста, обсуждаются педагогические проблемы, которые встречаются в
интеграции обучения в дошкольных образовательных учреждениях и способы их
устранения
This article analyzes the role of integrated training in the upbringing of children
of preschool age, and discusses the issues of pedagogikcal problems fasedbu integration of training
in preschool educational institutions.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Abdusamatova N. . |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2017—2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Qarori. T: . 2016 yil 29 dekabr |
2 | O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni // Barkamol avlod - O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. – T.: “SHarq”, 1998 yil. |
3 | Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalarni rivojlanishiga qo‘yiladigan davlat talablari - T.: 2018 yil. |
4 | Takomillashtirilgan “Bolajon” tayanch dasturi. - T.: 2016 yil. |
5 | “Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi - T.: 2018 yil |
6 | Safo Ochilov. Nezavisimost: duxovnost i osnovi vospitaniya. Dissertatsiya na soiskanie uchyonoy stepeni doktora pedagogichiskix nauk v forme nauchnogo doklada.T:.1998, 34- 35 betlar. |
7 | O‘zbek tilining izohli lug‘ati. II.-T.: “O‘zbek milliy ensiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti, 2006. 672- betlar. |
8 | Sh.R.Nikolaevich.”Vozmoznost i puti realizatsiya integratsii izobrazitelnogo iskusstvo i razvitie rechi v nachalni”. |