138

Мазкур  мақолада  мактабгача  ва  бошланғич  таълимда  математик 
тасаввурларни  шакллантиришда  узвийлик  ва  узлуксизликни  таъминлаш  жараёнининг 
муваффақияти  мазкур  жараённи  технологик  ёндашув  асосида  лойиҳалаштириш, 
алгоритмлаш  ҳамда  натижани  олдиндан  белгилашга  боғлиқ  эканлиги  илмий  назарий 
жиҳатдан  асослаб  берилган.  Шунингдек  мақолада  педагогик  жараённинг  узвийлиги  ва 
узлуксизлигини  таъминлаш,  педагогик  механизмларни  такомиллаштириш,  таълим-
тарбиянинг инновацион усулларидан фойдаланиш орқали таълим жараёнини ташкил этиш 
мактабгача ва бошланғич таълимда математик тасаввурларни шакллантиришда муҳим 
омил эканлиги илмий изоҳлаб берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 05-12-2020
  • Количество прочтений 132
  • Дата публикации 24-11-2020
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы355-363
Ўзбек

Мазкур  мақолада  мактабгача  ва  бошланғич  таълимда  математик 
тасаввурларни  шакллантиришда  узвийлик  ва  узлуксизликни  таъминлаш  жараёнининг 
муваффақияти  мазкур  жараённи  технологик  ёндашув  асосида  лойиҳалаштириш, 
алгоритмлаш  ҳамда  натижани  олдиндан  белгилашга  боғлиқ  эканлиги  илмий  назарий 
жиҳатдан  асослаб  берилган.  Шунингдек  мақолада  педагогик  жараённинг  узвийлиги  ва 
узлуксизлигини  таъминлаш,  педагогик  механизмларни  такомиллаштириш,  таълим-
тарбиянинг инновацион усулларидан фойдаланиш орқали таълим жараёнини ташкил этиш 
мактабгача ва бошланғич таълимда математик тасаввурларни шакллантиришда муҳим 
омил эканлиги илмий изоҳлаб берилган.

Русский

В  этой  статье  говорится,  что  успех  процесса  преемственности  и 
преемственности  в  формулировании  математических  понятий  в  дошкольном  и 
начальном  образовании  зависит  от  дизайна,  алгоритмического  и  заранее  определенного 
результата  этого  процесса.  В  статье  также  уточняется,  что  процесс  организации 
учебного  процесса  за  счет  использования  инновационных  методов  обучения  и  педагогики 
является  важным  фактором  формирования  математических  представлений  в 
дошкольном и начальном  образовании, обеспечения преемственности и преемственности 
педагогического процесса, совершенствования педагогических механизмов. 

English

This article states that the success of the process of continuity and continuity in 
the  formulation  of  mathematical  concepts  in  preschool  and  primary  education  depends  on  the 
design,  algorithmic  and  predetermined  result  of  this  process.  The  article  also  clarifies  that  the 
process  of  organizing  the  educational  process  through  the  use  of  innovative  teaching  and 
pedagogical methods is an important factor in the formation of mathematical concepts in preschool 
and  primary  education,  ensuring  continuity  and  continuity  of  the  pedagogical  process,  and 
improving pedagogical mechanisms 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Hakimova M.K.
Название ссылки
1 Incheon Declaration / Education 2030: Towards inclusive and equitable quality education and lifelong learning for all [Word Education Forum, 19-22 may, 2015, Incheon, Republic of Korea].
2 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 30 sentyabrdagi “Maktabgacha ta’lim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoni
3 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida”gi Qarori
4 D.T.Sobirova Maktabgacha katta yoshdagi bolalarda tasviriy savodhonlik elementlarini shakllantirish.p.f.n..ilmiy darajasini olish uchun yozilgan diss. T.: 2007
В ожидании