Мазкур мақолада мактабгача ва бошланғич таълимда математик
тасаввурларни шакллантиришда узвийлик ва узлуксизликни таъминлаш жараёнининг
муваффақияти мазкур жараённи технологик ёндашув асосида лойиҳалаштириш,
алгоритмлаш ҳамда натижани олдиндан белгилашга боғлиқ эканлиги илмий назарий
жиҳатдан асослаб берилган. Шунингдек мақолада педагогик жараённинг узвийлиги ва
узлуксизлигини таъминлаш, педагогик механизмларни такомиллаштириш, таълим-
тарбиянинг инновацион усулларидан фойдаланиш орқали таълим жараёнини ташкил этиш
мактабгача ва бошланғич таълимда математик тасаввурларни шакллантиришда муҳим
омил эканлиги илмий изоҳлаб берилган.
Мазкур мақолада мактабгача ва бошланғич таълимда математик
тасаввурларни шакллантиришда узвийлик ва узлуксизликни таъминлаш жараёнининг
муваффақияти мазкур жараённи технологик ёндашув асосида лойиҳалаштириш,
алгоритмлаш ҳамда натижани олдиндан белгилашга боғлиқ эканлиги илмий назарий
жиҳатдан асослаб берилган. Шунингдек мақолада педагогик жараённинг узвийлиги ва
узлуксизлигини таъминлаш, педагогик механизмларни такомиллаштириш, таълим-
тарбиянинг инновацион усулларидан фойдаланиш орқали таълим жараёнини ташкил этиш
мактабгача ва бошланғич таълимда математик тасаввурларни шакллантиришда муҳим
омил эканлиги илмий изоҳлаб берилган.
В этой статье говорится, что успех процесса преемственности и
преемственности в формулировании математических понятий в дошкольном и
начальном образовании зависит от дизайна, алгоритмического и заранее определенного
результата этого процесса. В статье также уточняется, что процесс организации
учебного процесса за счет использования инновационных методов обучения и педагогики
является важным фактором формирования математических представлений в
дошкольном и начальном образовании, обеспечения преемственности и преемственности
педагогического процесса, совершенствования педагогических механизмов.
This article states that the success of the process of continuity and continuity in
the formulation of mathematical concepts in preschool and primary education depends on the
design, algorithmic and predetermined result of this process. The article also clarifies that the
process of organizing the educational process through the use of innovative teaching and
pedagogical methods is an important factor in the formation of mathematical concepts in preschool
and primary education, ensuring continuity and continuity of the pedagogical process, and
improving pedagogical mechanisms
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Hakimova M.K. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Incheon Declaration / Education 2030: Towards inclusive and equitable quality education and lifelong learning for all [Word Education Forum, 19-22 may, 2015, Incheon, Republic of Korea]. |
2 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 30 sentyabrdagi “Maktabgacha ta’lim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoni |
3 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida”gi Qarori |
4 | D.T.Sobirova Maktabgacha katta yoshdagi bolalarda tasviriy savodhonlik elementlarini shakllantirish.p.f.n..ilmiy darajasini olish uchun yozilgan diss. T.: 2007 |