79

Мазкур  мақолада  Олий  таълим  тизимида  педагогик  жараённи 
лойиҳалаш моҳияти ва лойиҳалаш босқичлари илмий асосда ёритиб берилган. Шунингдек 
мақолада  педагогик  жараённи  лойиҳалашнинг  омиллари  яъни  чеклов  ва  кўрсатмаларни 
ҳисобга олиш, таълим мазмуни илмийлик  ва амалий аҳамият талабларини тўлдириши, 
ўқув  жараёнига  ажратилган  вақтга  мувофиқ  ташкил  этилиши,  шунингдек,  таълим 
мазмуни  ва  унинг  таҳсил  олувчилар  томонидан  қабул  қилиниш  даражасининг  ўзаро 
мослиги педагогик тамойиллар асосида ёритиб берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 05-12-2020
  • Количество прочтений 72
  • Дата публикации 24-11-2020
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы364-369
Ўзбек

Мазкур  мақолада  Олий  таълим  тизимида  педагогик  жараённи 
лойиҳалаш моҳияти ва лойиҳалаш босқичлари илмий асосда ёритиб берилган. Шунингдек 
мақолада  педагогик  жараённи  лойиҳалашнинг  омиллари  яъни  чеклов  ва  кўрсатмаларни 
ҳисобга олиш, таълим мазмуни илмийлик  ва амалий аҳамият талабларини тўлдириши, 
ўқув  жараёнига  ажратилган  вақтга  мувофиқ  ташкил  этилиши,  шунингдек,  таълим 
мазмуни  ва  унинг  таҳсил  олувчилар  томонидан  қабул  қилиниш  даражасининг  ўзаро 
мослиги педагогик тамойиллар асосида ёритиб берилган.

Русский

В  данной  статье  подчеркивается  важность  проектирования 
педагогического  процесса  в  системе  высшего  образования  и  этапов  его  проектирования.  В 
статье  также  излагаются  факторы,  которые  влияют  на  структуру  педагогического 
процесса,  с  учетом  ограничений  и  указаний,  содержания  образовательных  и  научно-
практических потребностей, организации учебного процесса, а также степени принятия 
содержания и принятия студентами педагогических принципов. 

English

This  article  emphasizes  the  importance  of  designing  the  pedagogical  process  in 
the system of higher education and the stages of its design. The article also outlines the factors that 
influence  the  structure  of  the  pedagogical  process,  that  is,  taking  into  account  limitations  and 
indications,  the  content  of  educational  and  scientific-practical  needs,  the  organization  of  the 
educational  process,  and  the  degree  of  acceptance  of  the  content  and  acceptance  of  pedagogical 
principles by students.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Rashidova .O.
Название ссылки
1 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 29 noyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi Innovatsion rivojlanish vazirligini tashkil etish to‘g‘risida”gi PF – 5264 – son farmoni”
2 Oliy va O‘rta maxsus ta’lim vazirligining 2016 yil 12 avgustdagi 332 – son buyrug‘i bilan tasdiqlangan “Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarining kasbiy tayyorgarligiga qo‘yiladigan muvaqqat malaka talablari”.
3 Pedagogik texnologiya: muammo va istiqbollar (zamonoviy pedagogik texnologiyaning ilmiy-nazariy asoslari). Mualliflar guruhi./ Toshkent 2008 OO‘MKHTRM, 300 bet”
В ожидании