Ушбу мақолада миллий мусиқа санъати, “Муножат” рақси ва унинг
хореографик талқини хақида сўз юритилган. Муаллиф “Муножат” рақсидаги ҳис-
туйғуларнинг пластик ифодавийлиги ва ижрочиликнинг техник маҳорати ҳамда рақснинг
саҳналаштирилиш тарихи, ижрочилари борасидаги ўз фикрларини баён этган.
Ушбу мақолада миллий мусиқа санъати, “Муножат” рақси ва унинг
хореографик талқини хақида сўз юритилган. Муаллиф “Муножат” рақсидаги ҳис-
туйғуларнинг пластик ифодавийлиги ва ижрочиликнинг техник маҳорати ҳамда рақснинг
саҳналаштирилиш тарихи, ижрочилари борасидаги ўз фикрларини баён этган.
В данной статье освящается искусство национальной музыки, танец
“Mуножат” и хореографическая интерпретация. Раскрываются технические движения и
пластика с выражением эмоционального состояния, а также история постановки танца
“Mуножат”, исполнителей и исполнительских навыков.
This article focuses on the art of national music, the dance “Munojat” and
choreographic interpretation. Technical movements and plastic with the expression of the emotional
state are revealed, as well as the history of the “Munojat” dance, performers and performing skills
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Abraykulova N.E. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Karimova R., Sayfullaeva D.“O‘zbek yakka ayollar raqsi”. Toshkent.”Cho‘lpon” nashriyoti. 2007 y. |
2 | Hamraeva G. Raqsning milliy qiyofasi.-Toshkent. 2012 y. |
3 | Acting on and off: Sanford meisner reconsidered Durham, K.2004 Studies in Theatre and Performance 23(3). (Deystvie i viklyuchenie: Senford Meysner peresmotrel Darem, K. 2004 Issledovaniya v teatre i spektakle 23 (3 |