Мақолада, умумий ўрта таълим мактабларида аниқ ва табиий
фанлар узвийлиги ва интеграциясига асосланган ягона графикавий тартибни
таъминлашнинг педагогик механизмлари тўғрисида фикр юритилган.
Мақолада, умумий ўрта таълим мактабларида аниқ ва табиий
фанлар узвийлиги ва интеграциясига асосланган ягона графикавий тартибни
таъминлашнинг педагогик механизмлари тўғрисида фикр юритилган.
В статье речь идёт педагогических механизмов обеспечения единого
графического режима на основе интеграции и преемственности точных и естественных
наук общеобразовательных школ.
The article deals with the pedagogical mechanisms for ensuring a single graphic
regime based on the integration and continuity of the exact and natural sciences of secondary
schools.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Tadjibaev .B. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Furman A.V. Povishenie effektivnosti graficheskoy podgotovki shkolnikov (na materiale predmetov chercheniya i trudovogo obucheniya 4-8 klassov): Diss…kand.ped.nauk. – Kiev. 1984. – 210 s. |
2 | Abdullaeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari (Ijtimoiy- gumanitar yo‘nalishdagi akademik litseylarda matematika o‘qitish misolida). / Ped.fan.dok...diss.-Toshkent: TDPU, 2006.- 264 b. |