244

Мақолада  ижтимоий  тармоқ  контентни  тижоратлаштириш 
воситаси сифатида кўриб чиқилган, бунда контенти тармоқ иштирокчилари томонидан 
тўлдириладиган интерактив кўп фойдаланувчили  веб-сайт. Сайт  автоматлаштирилган 
ижтимоий муҳит  бўлиб,  умумий  қизиқишларга  эга  фойдаланувчилар  гуруҳига мулоқот 
олиб  боришга  имкон  беради. Шунингдек, ижтимоий тармоқларга  сўнгги  вақтларда фаол 
ривожланаётган турли форумлар, айниқса соҳа форумлари киритиш мумкин.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI27-01-2021
  • Количество прочтений239
  • Дата публикации25-01-2021
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы254-260
Ўзбек

Мақолада  ижтимоий  тармоқ  контентни  тижоратлаштириш 
воситаси сифатида кўриб чиқилган, бунда контенти тармоқ иштирокчилари томонидан 
тўлдириладиган интерактив кўп фойдаланувчили  веб-сайт. Сайт  автоматлаштирилган 
ижтимоий муҳит  бўлиб,  умумий  қизиқишларга  эга  фойдаланувчилар  гуруҳига мулоқот 
олиб  боришга  имкон  беради. Шунингдек, ижтимоий тармоқларга  сўнгги  вақтларда фаол 
ривожланаётган турли форумлар, айниқса соҳа форумлари киритиш мумкин.

Русский

В  стате  рассматриваеся  социальная  сеть  в  качестве  инструмента 
коммерциализации  контента,  интерактивного  многопользовательского  веб-сайта, 
контент  которого  наполняется  самими  участниками  сети.  Сайт  представляет  собой  
автоматизированную   социальную   среду,   позволяющую   общаться группе пользователей, 
объединенных общими интересами. К ним относятся и тематические форумы, особенно 
отраслевые, которые активно развиваются в последнее время. 

English

he article considers the social network as a tool for commercializing content, an 
interactive  multi-user  website,  the  content  of  which  is  filled  in  by  the  network  participants 
themselves.  The  site  is  an  automated  social  environment  that  allows  a  group  of  users  to  share 
common  interests.  These  include  thematic  forums,  especially  industry  ones,  which  have  been 
actively developing recently.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Beknazarov K.T.
Название ссылки
1 Goroxov V.M. Grinberg T.E. Interaktivnaya jurnalistika: put v budushee//Ot knigi do interneta. Jurnalistika i literatura na rubeje novogo tisyacheletiya//21 vek informatsiya i obshestvo//MGU, 2000.
2 Lazutina G.V. Osnovi tvorcheskoy deyatelnosti jurnalista. M., Aspektpress, 2004
3 Lashuk O.R. Redaktirovanie informatsionnix soobsheniy. M., 2004.
4 Pulya, V. 7 trendov: chto jdet novie media v 2014 godu? [Elektronniy resurs] / V. Pulya // Blog V. Pulya New_media. 2014. 9 yanvarya. URL: http://new- media.livejournal.com/115420.html.
5 Pulya, V. 11 navikov mnogozadachnogo jurnalista [Elektronniy resurs] / V. Pulya // jurnal «Jurnalist». 2013. 2 oktyabrya. URL: http://journalist- virt.ru/archive/2013/10/document2121.html.
6 Sistema sredstv massovoy informatsii Rossii. M., Aspektpress, 2003.
7 Tertichniy A.A. Janri periodicheskoy pechati. M., Aspektpress, 2002.
8 John A. Fortunato. Commercialization: Impact on media content // Blackwell Reference Online. The International Encyclopedia of Communication. URL: http://www.blackwellreference.com/public/tocnode?id=g9781405131995_chunk_g97814051 319958_ss53-1 (data obrasheniya11/12/2013 09:24).
9 Korotkova, E. N. Mediaportal kak sredstvo sozdaniya kachestvennogo kontenta [Elektronniy resurs] / E. N. Korotkova // Moskva. 2009. URL
10 Vartanova E.L. Mediaekonomika zarubejnix stran // Biblioteka Gumer – Jurnalistika. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Gurn/Vart/09.php (data obrasheniya 21/07/2019 14:05).
В ожидании