Мақолада ижтимоий тармоқ контентни тижоратлаштириш
воситаси сифатида кўриб чиқилган, бунда контенти тармоқ иштирокчилари
томонидан тўлдириладиган интерактив кўп фойдаланувчили веб-сайт. Сайт
автоматлаштирилган ижтимоий муҳит бўлиб, умумий қизиқишларга эга
фойдаланувчилар гуруҳига мулоқот олиб боришга имкон беради. Шунингдек,
ижтимоий тармоқларга сўнгги вақтларда фаол ривожланаётган турли форумлар,
айниқса соҳа форумлари киритиш мумкин.
Мақолада ижтимоий тармоқ контентни тижоратлаштириш
воситаси сифатида кўриб чиқилган, бунда контенти тармоқ иштирокчилари
томонидан тўлдириладиган интерактив кўп фойдаланувчили веб-сайт. Сайт
автоматлаштирилган ижтимоий муҳит бўлиб, умумий қизиқишларга эга
фойдаланувчилар гуруҳига мулоқот олиб боришга имкон беради. Шунингдек,
ижтимоий тармоқларга сўнгги вақтларда фаол ривожланаётган турли форумлар,
айниқса соҳа форумлари киритиш мумкин.
В стате рассматриваеся социальная сеть в качестве инструмента
коммерциализации контента, интерактивного многопользовательского веб-сайта,
контент которого наполняется самими участниками сети. Сайт представляет собой
автоматизированную социальную среду, позволяющую общаться группе
пользователей, объединенных общими интересами. К ним относятся и тематические
форумы, особенно отраслевые, которые активно развиваются в последнее время.
The article considers the social network as a tool for commercializing
content, an interactive multi-user website, the content of which is filled in by the network
participants themselves. The site is an automated social environment that allows a group
of users to share common interests. These include thematic forums, especially industry
ones, which have been actively developing recently.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Beknazarov K.T. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Goroxov V.M. Grinberg T.E. Interaktivnaya jurnalistika: put v budushee//Ot knigi do interneta. Jurnalistika i literatura na rubeje novogo tisyacheletiya//21 vek informatsiya i obshestvo//MGU, 2000. |
2 | Lazutina G.V. Osnovi tvorcheskoy deyatelnosti jurnalista. M., Aspektpress, 2004. |
3 | Lashuk O.R. Redaktirovanie informatsionnix soobsheniy. M., 2004. |
4 | Pulya, V. 7 trendov: chto jdet novie media v 2014 godu? [Elektronniy resurs] / V. Pulya // Blog V. Pulya New_media. 2014. 9 yanvarya. URL: http://new- media.livejournal.com/115420.html. |
5 | Pulya, V. 11 navikov mnogozadachnogo jurnalista [Elektronniy resurs] / V. Pulya // jurnal «Jurnalist». 2013. 2 oktyabrya. URL: http://journalist- virt.ru/archive/2013/10/document2121.html. |
6 | Sistema sredstv massovoy informatsii Rossii. M., Aspektpress, 2003. |
7 | Tertichniy A.A. Janri periodicheskoy pechati. M., Aspektpress, 2002. |
8 | John A. Fortunato. Commercialization: Impact on media content // Blackwell Reference Online. The International Encyclopedia of Communication. URL: http://www.blackwellreference.com/public/tocnode?id=g9781405131995_chunk_g97814051 319958_ss53-1 (data obrasheniya11/12/2013 09:24). |
9 | Korotkova, E. N. Mediaportal kak sredstvo sozdaniya kachestvennogo kontenta [Elektronniy resurs] / E. N. Korotkova // Moskva. 2009. URL: http://www.dslib.net/zhurnalistika/mediaportal-kak-sredstvo-sozdanija-kachestvennogo- kontenta.html. |
10 | Vartanova E.L. Mediaekonomika zarubejnix stran // Biblioteka Gumer– Jurnalistika. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Gurn/Vart/09.php (data obrasheniya 21/07/2019 14:05). |