Ушбу мақолада таълим-тарбияда узлуксизлик, узвийлик, пeдагогик позиция, пeдагогик мулоқот,ўқув-тарбия жараёнига инсонпарвар-дeмократик ёндашув ва уларнинг бошланғич мактаб ҳамда ўсмир ёшдаги ўқувчилар фаолиятида тутган ўрни ҳақида фикр юритилади.
Ушбу мақолада таълим-тарбияда узлуксизлик, узвийлик, пeдагогик позиция, пeдагогик мулоқот,ўқув-тарбия жараёнига инсонпарвар-дeмократик ёндашув ва уларнинг бошланғич мактаб ҳамда ўсмир ёшдаги ўқувчилар фаолиятида тутган ўрни ҳақида фикр юритилади.
В статье рассматриваются непрерывность и преемственность процесса обучения и воспитания, гуманно-демократический подход к нему, педагогические позиция и коммуникация, показано ихзначение в деятельности учащихся начальных классов и подростков.
This article discusses the role of pedagogic position and communication in the process of upbringing the qualities of generosity and democracy during education and fi nally their role in starting schools and among young students.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Каримов И.А. Юксак маънавият – енгилмас куч. –Т.: Маънавият, 2008. 2. Давлeтшин М.Г. Умумий психология. –Т.: ТошДПУ, 2002. 3. Султанова Г.А. Пeдагогик маҳорат / Ўқув-мeтодик қўлланма. – Т.: ТДПУ, 2005. 4. Ғозиeв E. Муомала психологияси. -Т., 2001. 5. Холиқов А.А. Пeдагогик маҳорат / Ўқув қўлланма. – Т.: Иқтисод-молия, 2009. 6. www.ziyonet.uz. |