Мақолада замонавий ахборот технологиялари ёрдамида амалий машғулотларни ташкил этиш ва ўтказиш, компьютер ёрдамида масалалар ечиш технологияси, уларнинг анъанавий методлардан афзаллиги, таълим самарадорлигини оширишдаги аҳамияти муҳокама қилинади.
Мақолада замонавий ахборот технологиялари ёрдамида амалий машғулотларни ташкил этиш ва ўтказиш, компьютер ёрдамида масалалар ечиш технологияси, уларнинг анъанавий методлардан афзаллиги, таълим самарадорлигини оширишдаги аҳамияти муҳокама қилинади.
В статье рассматриваются методы организации и проведения практических занятий с использованием новых информационных технологий и решения задач с помощью компьютера, показаныих преимущества над традиционными методами и роль в повышении эффективности обучения.
This paper discusses methods of organization and practical training using new information technologies and technology problem solving using a computer, as well as their advantage over traditional methods of data, discusses the features of these technologies while improving the efficiency of learning.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Н.Садриддинов, А.Раҳимов, А.Мамадалиев, З.Жамолова. Физика ўқитиш услуби асослари.-Т.: Ўзбекистон, 2006.-192 бет 2. М.Носиров, О.Бозаров, Б.Тўланова. Компьютер ёрдамида физик масалаларни ечиш.- Т.: Фан, 2011.-87 бет 3. М.Носиров, Р.Алиев. Физика ўқитишда ахборот технологияларидан фойдаланиш.- Т.: Фан, 2011.- 160 бет |