В статье рассматриваются внутрикорпоративные отношения, их определяющие особенности и качества в деятельности организации. Ведется поиск ответов на вопросы: как добиться взаимопонимания в коллективе, между коллективом и руководством, т.е. как сплотить людей в единомышленников для достижения поставленной цели, чтобы компания стала успешной и процветающей.
Мақала ишки корпоратив мүнәсибетлер ҳәм олардың кәрхана хызметиндеги өзине тән өзгешеликлерин ҳәм сапасын анықлаўға арналған. Компания жумысының нәтийжелилигин ҳәм гүлленип раўажланыўын тәмийинлеўде қалайынша жәмәәттиң өзара түсинисиўин, басқарыў ҳәм жәмәәт қатнасықларын, яғный бир мақсет жолында бағдарланған адамларды бирлестириў бойынша сораўларға жуўап бериўге ҳәрекет етилген.
В статье рассматриваются внутрикорпоративные отношения, их определяющие особенности и качества в деятельности организации. Ведется поиск ответов на вопросы: как добиться взаимопонимания в коллективе, между коллективом и руководством, т.е. как сплотить людей в единомышленников для достижения поставленной цели, чтобы компания стала успешной и процветающей.
The article deals with intra-corporate relations, their defining features and qualities in the organization's activities. Ongoing search for answers to questions: how to achieve mutual understanding in a team, between the team and management, i.e. how to bring people together in like-minded people to achieve this goal, so that the company became successful and prosperous.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kudratkhodjayev S.T. | Journalism and Mass Communications University of Uzbekistan | |
2 | Irnazarov K.T. | Journalism and Mass Communications University of Uzbekistan |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Кочеткова А. В., Филиппов В. Н., Скворцов Я. Л., Тарасов А. С. Теория и практика связей с общественностью. – СПб.: Питер, 2009. |
2 | 2. Кадзи С., Хама Н., Райс Д. Эти странные японцы. – М.: 2000. |
3 | 3. https://ideanomics.ru/articles/6801 |