230

Мақолада “Информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари” курсида ўтилган мавзулар бўйича
ўқувчиларнинг ўзлаштириш даражасини аниқлаш, уларнинг билимини дифференциал баҳолаш им-
конини берувчи «Чархпалак» технологиясини татбиқ қилиш методикаси кўриб ўтилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI05-07-2021
  • Количество прочтений230
  • Дата публикации29-06-2021
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы101-104
Ўзбек

Мақолада “Информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари” курсида ўтилган мавзулар бўйича
ўқувчиларнинг ўзлаштириш даражасини аниқлаш, уларнинг билимини дифференциал баҳолаш им-
конини берувчи «Чархпалак» технологиясини татбиқ қилиш методикаси кўриб ўтилган.

Русский

В статье рассматривается методика применения педагогической технологии «Карусель», ко-
торая даёт возможность выявить степень усвоения пройденного материала по курсу “Информа-
тика и вычислительная техника” и дифференцированно оценить знания учащихся.

English

This article contains useful information on methods of used pedagogical technologies where the author
examined the application of methodical technology like «Карусель» that allows getting general marks for
understanding the given topic, differentiated assessing the knowledge of students by given materials in the
process of teaching the course ‘ Informatics and computing technology’.

Имя автора Должность Наименование организации
Название ссылки
1 1. Азизходжаева Н.Н. Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат – Т.: ТДПУ, 2003. 2. Голиш Л.В., Файзуллаева Д.М. Педагогик технологияларни лойиҳалаштириш ва режалаштириш: Ўқув услубий қўлланма/ Таълимда инновацион технология серияси. – Т.: 2010
В ожидании