199

Maqolada O'zbekistonda ta'lim sohasidagi islohotlarning ilmiy-pedagogik mohiyati yoritilgan. Ta'lim va tarbiya jarayonlarining ajralmasligi g'oyasi, ta'lim muassasalari va ijtimoiy va fuqarolik institutlarining chambarchas o'zaro ta'sirining ahamiyati, shuningdek ta'lim muassasalarida ta'lim mavzusining rolining oshishi.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI28-07-2021
  • Количество прочтений199
  • Дата публикации20-06-2020
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы111-114
Ўзбек

Maqolada O'zbekistonda ta'lim sohasidagi islohotlarning ilmiy-pedagogik mohiyati yoritilgan. Ta'lim va tarbiya jarayonlarining ajralmasligi g'oyasi, ta'lim muassasalari va ijtimoiy va fuqarolik institutlarining chambarchas o'zaro ta'sirining ahamiyati, shuningdek ta'lim muassasalarida ta'lim mavzusining rolining oshishi.

Русский

В статье освещена научно-педагогическая сущность реформ в сфере образования в Узбекистане. Проводится мысль о неразрывности образовательных процессов, о важности тесного взаимодействия  образовательных учреждений и социально-гражданских институтов, а также о повышении роли предмета по воспитанию в учебных учреждениях.

English

The article highlights the scientific and pedagogical essence of reforms in the field of education in Uzbekistan. The idea of ​​the continuity of educational processes, the importance of close interaction between educational institutions and social-civil institutions, as well as the increasing role of the subject of upbringing in educational institutions is carried out.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Ziyaeva M.S. Professor Fergana State University
2 Zhuraev I.A. Professor Fergana Polytechnic Institute
Название ссылки
1 1. Mirziyoyev Sh. Xalq ta’lim tizimini rivojlantirish, pedagoglarning malakasi va jamiyatdagi nufuzini oshirish, yosh avlod ma’naviyatini yuksaltirish masalalariga bag’ishlangan videoselektor yigilishidagi nutqi. 2019-yil, 23-avgust. Toshkent.
2 2. Tohir Malik. Odamiylik mulki, 24-bet, Toshkent – 2017 yil
3 3. O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2019 yil “Umumiy o’rta ta’lim muassasalarida “Tarbiya” fanini bosqichma-bosqich amaliyotga joriy qilish choralari to’g’risida”gi ID-11181-son Qarori loyihasi. B. 4-5. T., 2019.
В ожидании