Мақолада оилавий қадриятларни шакллантиришнинг педагогик мазмуни ва уни тадқиқ этишнинг ҳуқуқий асослари кўриб чиқилади.
Мақолада оилавий қадриятларни шакллантиришнинг педагогик мазмуни ва уни тадқиқ этишнинг ҳуқуқий асослари кўриб чиқилади.
В статье рассмотрены педагогические аспекты правовых основ формирования семейных ценностей
The article also examines the pedagogical aspects of the legal foundations of family values formation.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Shamuratova E.S. | Professor | Samarkand State Institute of Foreign Languages |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг «Қадимий ёзма манбаларни сақлаш, тадқиқ ва тарғиб қилиш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги 2017 йил 24 майдаги ПҚ-2995-сон Қарори // Халқ сўзи, – 2017. – 25 май; Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Ўзбекистон Вазирлар Маҳкамаси ҳузурида Ўзбекистон ислом маданияти марказини ташкил қилиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 2017 йил 2 августдаги 572-сон Қарори // http://uza.uz/oz/documents/zbekiston-respublikasi-vazirlar-ma-kamasi-uzurida-zbekistond-23-06-2017 |
2 | 2. //http://moses.law.umn.edu/darrow/documents/Draper_History_Conflict_Religion_Science.pdf |
3 | 3. Бўронова Д. Ўзбекистонда ёшлар сиёсати: бош тамойиллар ва уларнинг моҳияти. –Тошкент: Ғофур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи. 2008. - 170 б |
4 | 4. Абдуллаева Т.У. Национальное и интернациональное в сфере быта. – Тошкент: Фан, 1991.; |
5 | 5. Жабборов И. Ўзбек халқи этнографияси. – Тошкент: Ўқитувчи, 1994. - 320 б.; |
6 | 6. Жумабоев Й.Ўзбекистонда фалсафа ва ахлоқий фикрлар тараққиёти тарихидан. – Тошкент: Ўқитувчи, 1997.–182 б.; |
7 | 7. Зиёев Ҳ. Истиқлол – маънавият негизи. - Тошкент: Маънавият, 1999. -192 б.; |
8 | 8. Каймаразов Г.Ш. Мусульманская система образования в Дагестане// Ислам и исламская культура в Дагестане. - М., 2001. |
9 | 9. Ли Ю. Состояние религиозного образования в Турции// Россия и мусульманский мир. №11. М., 2005. - С. 154-155. |