Ushbu maqolada umumta’lim maktablarining adabiyot darslarida shoira Zulfiya hayoti va ijodini o‘rgatish usullari haqida so‘z yuritiladi. Shoira she’rlari orqali o‘quv-chilarni obrazli fikrlashga o‘rgatish, she’rlardagi obrazli ifodalar, poetik tilning o‘ziga xos xu-susiyatlari bilan aloqador masalalar yoritiladi.
Ushbu maqolada umumta’lim maktablarining adabiyot darslarida shoira Zulfiya hayoti va ijodini o‘rgatish usullari haqida so‘z yuritiladi. Shoira she’rlari orqali o‘quv-chilarni obrazli fikrlashga o‘rgatish, she’rlardagi obrazli ifodalar, poetik tilning o‘ziga xos xu-susiyatlari bilan aloqador masalalar yoritiladi.
В статье речь идёт о вопросах изучения жизни, методов и приёмов творчества писателей, в частности поэтессы Зульфии на уроках литературы в общеоб-разовательных школах. Рассматриваются задачи, связанные со своеобразием языка поэ-тессы. Анализируются стихотворения поэтессы, образные выражения с целью научить учащихся выразительным средствам языка.
In this article it is spoken about the methods of teaching the life and literary works of poetess Zulfiya at schools’ literature lessons. The tasks of teaching pupils to imagery thinking by the poetess’s poems, imagery expressions, special features of poetic language were enlightened.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Pirnazarova M.. | ||
2 | Matyazova N.. | ||
3 | Yo'ldasheva Z.. |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Адабиётимиз автобиографияси. Т., “Адабиёт ва санъат”…, 1973, 245-бет. |