184

Мақола ўқитувчилар тайёрлаш жараёнларини ташкил этиш ва бошқаришга тизимли ёндашувни татбиқ этишнинг заруратига бағишланган бўлиб, унда мураккаб педагогик тизим сифатида ўқитувчилар тайёрлаш жараёнлари компонентларинингтизимга хос хусусиятлари ҳамда уларнинг амалий аҳамияти илмий асосланган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI07-08-2021
  • Количество прочтений184
  • Дата публикации20-03-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы64-66
English

Мақала оқытыўшылар таярлаў процесслерин шөлкемлестириў ҳәм басқарыўға системалы қатнасты усыныўдың зәрүрлигине бағышланып, онда қурамалы педагогикалық система сыпатында оқытыўшылар таярлаў процеси компонентлериниң системаға тән қәсийетлери ҳәм олардың әмелий әҳмийети илимий тийкарланған.

Ўзбек

Мақола ўқитувчилар тайёрлаш жараёнларини ташкил этиш ва бошқаришга тизимли ёндашувни татбиқ этишнинг заруратига бағишланган бўлиб, унда мураккаб педагогик тизим сифатида ўқитувчилар тайёрлаш жараёнлари компонентларинингтизимга хос хусусиятлари ҳамда уларнинг амалий аҳамияти илмий асосланган.

Русский

Статья  посвящена необходимости применения системного подхода при организации и управлении процесса подготовки учителей, а также освещены особенности компотентов этого процесса и их значения.

English

The article is devoted to the need to apply a systematic approach in the organization and management of the process of teacher training, and also highlights the features of the components of this process and their meaning.

 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Raxmanova M.K. Professor Тошкент ирригация ва қишлоқ хўжалигини мухандислиги институти
Название ссылки
1 1. Аблязимова Н.М. Педагогические условия формирования компетентности будущего учителя в аспекте инновационной деятельности. // j.Uzluksizta’lim.–Т., 2008. – №4 – С.39-43.
2 2. Бордовский В.А. Теория и практика организационно-методического обеспечения инновационного развития высшего педагогического образования: Дисс. … д-ра пед.наук. – СПб,. 1999. – 365 с.
3 3. Тихомиров А.А. Управление развитием инновационного потенциала педагогических кадров в школе: дисс. … канд.пед.наук. – Череповец, 2001. – 180с.
В ожидании