Мақолада транспорт хизматлари бозорида самарали фаолиятни таъминлашда маркетингнинг ўрни ва роли, корхонанинг маркетинг хизмати ташкилий-функционал тузилмаси ва унинг самарадорлигини баҳолаш усули ёритиб берилган
Мақалада транспорт хызметлери базарында нәтийжели хызметти тәмийинлеўде маркетингтиң орны ҳәм роли, кәрхананың маркетинг хызмети шөлкемлестириў функционал системасы ҳәм оның нәтийжелилигин баҳалаў усылы ашып берилген.
Мақолада транспорт хизматлари бозорида самарали фаолиятни таъминлашда маркетингнинг ўрни ва роли, корхонанинг маркетинг хизмати ташкилий-функционал тузилмаси ва унинг самарадорлигини баҳолаш усули ёритиб берилган
В статье рассматриваются роль и место маркетинга в обеспечении эффективной деятельности рынка транспортных услуг, организационно-функциональная структура маркетинговых услуг предприятии и оценка его эффективности.
The article discusses the role and place of marketing in ensuring the efficient operation of the transport services market, the organizational and functional structure of the enterprise’s marketing services and the assessment of its effectiveness.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Irisbekova M.. | Professor | Тoшкент автойўлларини лойиҳалаш институти |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-издание. Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с. |
2 | Данько Т.П., Скоробогатых И.И. Количественные методы анализа в маркетинге. – СПб.: Питер, 2005. - 384 с. |