364

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 22-08-2021
  • Количество прочтений 364
  • Дата публикации 20-09-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы42-45
Ключевые слова
English

Мақолада юртимизда таълим тизимида рўй бераёган ўсиш тенденциялари, ўзгаришлар ёритилган. Шу билан таълим хизматлари бозорини назарий ва амалий жиҳатдан тадқиқ этган олимларимиз ишлари шархланган.

Русский

В статье излагаются тенденции развития в системе образования в Республики Узбекистан. Анализируются работы ученых, занимающихся теоретическим и практическим изучением рынка образовательных услуг.

English

This article outlines the trends in the education system in our country. Discusses the work of scientists involved in theoretical and practical study of the educational services market.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Sadullaeva G.S. Professor Tashkent State University of Economics
Название ссылки
1 1. www.iite.unesco.org
2 2. Абдурахманов К.Х. и др. Современный менеджмент и реформирование системы образования в Узбекистане. – Тошкент, 2005. Ахунова Г.Н. Таълим хизматлари бозорида маркетинг фаолияти ва уни такомиллаштириш: и.ф.д.илм. даражаси учун ёзилган дис.автореферати. – Тошкент, ТДИУ, 2004; Бекмурадов А.Ш. Информационно-ресурсное обеспечение высшего экономического образования: методика, содержание и техническое обеспечение. – Тошкент, «Экономика», 2009.; Жумаев Н.Х. Олий иқтисодий таълимнинг сифати ва самарасини оширишга ёндашувлар. //Олий иқтисодий таълимни модернизациялаш: долзарб масалалар, устувор йўналишлар ва истиқболлар. Тез. тўпл. –Тошкент, 2007- Б.335-337; Кучаров А.С., Додабаев Ю.Т. Маркетинг. – Тошкент, 2002
3 3. Набиев Д.Х. Совершенствование управления маркетингом образовательных услуг в условиях модернизации экономики. Автореф. док. дис. – Т.: ТГЭУ, 2009; Перегудов Л.В., Саидов М.Х. Олий таълим менежменти ва иқтисодиёти. – Тошкент, « Молия», 2002.; Рахимова Д.Н. и др. Образовательный маркетинг и рынок труда. – М.: Сов.писатель, 2005; Саидов М.Х. Олий таълим иқтисодиёти, инвестициялар ва маркетинги. – Тошкент, «Молия», 2002; Тешабоев Т.З. Олий ўқув юртларида инновацион фаолиятни такомиллаштириш йўллари. – Тошкент, –« Фан ва технология», 2007; Гулямов С.С. и др. Дистанционное экономическое образование. – Тошкент, «Шарк», 2004; Ходиев Б.Ю. Инновационная образовательная стратегия в условиях преодоления мирового финансово-экономического кризиса. – Тошкент, «Экономика», 2009.
4 4. Панкрухин А.П. Образовательные услуги //Вкн.: Менежмент в сфере услуг. Под ред. В.Ф.Уколов. –М.: «Луч», 1995.- С.315-341.
5 5. Ташходжаев.М.М. Таълим хизматлари бозори ва унинг ривожланишининг иқтисодий таҳлили. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 1, январь-февраль, 2014 йил
В ожидании