Maqolada bo`lajak matematika o`qituvchisining axborot-kommunikativ kompetentsiyasini rivojlantirishning ahamiyati ko`rsatib berilgan va shuningdek matematika fanini o`qitishning o`ziga xos xususiyatlari: qat`iy mantiqiy xulosa chiqarish, fikrlarning ilmiy asoslanganligi va izchilligi, isbotning muhimligi bilan tanishadi va tatbiq etadi.
Мақалада болажақ математика оқытыўшысының информацион-коммуникатив компетенциясын раўажландырыўдың әҳмийети көрсетип берилген ҳәм сондай ақ математика пәнин оқытыўдың өзине тән қәсийетлери: логикалық жуўмақ шығарыў, пикирлердиң илимийлиги, дәлиллеўдиң зәрүрлиги менен танысады ҳәм қолланылады.
Maqolada bo`lajak matematika o`qituvchisining axborot-kommunikativ kompetentsiyasini rivojlantirishning ahamiyati ko`rsatib berilgan va shuningdek matematika fanini o`qitishning o`ziga xos xususiyatlari: qat`iy mantiqiy xulosa chiqarish, fikrlarning ilmiy asoslanganligi va izchilligi, isbotning muhimligi bilan tanishadi va tatbiq etadi.
В статье речь идет о важности развития информационных и коммуникативных навыков у будущего учителя математики, а также автором обосновывается, что при преподавании математических предметов особое значение имеет формирование у будущих учителей математики логических знаний и их научной обоснованности, последовательности и доказательности.
The article deals with the importance of developing information and communication skills of a future teacher of mathematics, and also the author substantiates that the formation of logical knowledge, scientific soundness, consistency of ideas and importance of evidence for future teachers of mathematics is of particular importance.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Mamutova G.S. | Professor | Nukus State Pedagogical Institute |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сон Фармони // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й, 6-сон, 70-модда, 20-сон, 354-модда, 23-сон, 448-модда. |
2 | 2. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 6 апрелдаги «Умумий ўрта ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг давлат таълим стандартларини тасдиқлаш тўғрисида»ги 187- сон қарори. www.lex.uz. |
3 | 3. Бершадский М. Информационная компетентность / М. Бершадский // Народное образование. – 2009. – №4. |
4 | 4. Голиш Л.В., Файзуллаева Д.М. Педагогик технологияларни лойиҳалаштириш ва режалаштириш: Ўқув услубий қўлланма/ Инновацион таълим технологияси серияси. – Тошкент, «Иқтисодиёт» 2012. |
5 | 5. Крысанова О. Инновационная активность как компетенция современного учителя // Высшее образования в Россия. –Москва, 2008. -№12. |
6 | 6. Малова И.Е. Сущность и уровни методической компетентности учителя математики / И. Е. Малова // Ярославский педагогический вестник. - 2006. - №4. |
7 | 7. Michael Henderson, Geoff Romeo. Teaching and digital rechnologies (Big issues and critical questions). –Cambridge, «University Press». 2015. |