Мақолада талабаларни миллий ифтихор ғоялари рухида тарбиялашда бидийий адабиётнинг, мусиқанинг монументал санъатнинг, кинонинг, меъморчиликнинг, театрнинг, мусиқа фестивалларининг аҳамияти ёритиб берилган. Шунингдек, таклифлар ва рекомендациялар берилган.
Мақолада талабаларни миллий ифтихор ғоялари рухида тарбиялашда бидийий адабиётнинг, мусиқанинг монументал санъатнинг, кинонинг, меъморчиликнинг, театрнинг, мусиқа фестивалларининг аҳамияти ёритиб берилган. Шунингдек, таклифлар ва рекомендациялар берилган.
Статья посвящена освещению роли и значения художественной литературы, музыки, монументального искусства, кино, зодчества, театра, музыкальных фестивалей в воспитании студентческой молодежи в духе национальной гордости.
The article is devoted to the coverage of the role and significance of fiction, music, monumental art, cinema, architecture, theater, music festivals in the education of student youth in the spirit of national pride.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Khalilov F.N. | Professor | Uzbek State University of World Languages |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Умумий ўрта таълим ДТС ва ўқув дастурлари. –Тошкент, “Шарқ”, 2009. |
2 | 2. Мусиқа ва синф дарслиги. –Тошкент, “Ғафур Ғулом номидаги адабиёт ва санъат” нашриёти, 2000. |
3 | 3. Мусиқа ва синф дарслиги. –Тошкент ,“Ғафур Ғулом номидаги адабиёт ва санъат” нашриёти, 2001. |