384

Мақолада ўқувчиларда халқ миллий касбларига қизиқишни шакллантиришда уларнинг билим даражаси, тажрибаси, хотира, идрок, тафаккур хусусиятларини ҳипсобга олишнинг аҳамияти кўриб чиқилган. Шунингдек, ўқув жараёнида илғор технологияларни қўллаш бўйича таклиф ва тавсиялар берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 24-09-2021
  • Количество прочтений 384
  • Дата публикации 20-12-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы63-67
English

Мақалада оқыўшыларда халық миллий кәсиплерине қызығыўшылықты қәлиплестириўде олардың билим дәрежеси, тәжирийбеси, еслеў, ойлаў, пикирлеў өзгешеликлерин есапқа алыўдың әҳмийетикөрип шығылған. Сондай ақ, оқыў процессинде тәлим технологияларын қолланыў бойынша у4сыныслар ҳәм рекомендациялар келтирилген.

Ўзбек

Мақолада ўқувчиларда халқ миллий касбларига қизиқишни шакллантиришда уларнинг билим даражаси, тажрибаси, хотира, идрок, тафаккур хусусиятларини ҳипсобга олишнинг аҳамияти кўриб чиқилган. Шунингдек, ўқув жараёнида илғор технологияларни қўллаш бўйича таклиф ва тавсиялар берилган.

Русский

В статье рассматриваются вопросы формирования учащихся интереса к национальным ремеслам с учетом их уровня знания, опыта, психических особенностей как память, восприятия, мышление, самоконтроль, приводятся предложения и рекомендации по применению новых технологий в учебном процессе.  

English

The article discusses the formation of students' interest in national crafts, taking into account their level of knowledge, experience, mental characteristics such as memory, perception, thinking, self-control, offers and recommendations on the use of new technologies in the educational process.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Shomirzaev M.X. Professor Termez State University
Название ссылки
1 1 Асадов Е.М., Эргашов Ш.Т. Ўқувчиларни касб ҳунарга йўналтиришда қўлланиладиган психологик-педагогик ташхис методикалари. –Тошкент, “Фан”, 2006.
2 2 Климов Е.А. Как выбирать профессию. –М.; «Высшая школа», 1990.
3 3 Голиш Л.В., Файзуллаева Д.М. Таълимда инновацион технологиялар: Педагогик технологияларни лойиҳалаштириш. – Тошкент, “Фан”, 2011.
4 4 Сорокина И.О. Сущность и содержание профессиональной креативности в структуре аутопсихологической компететности государственных служащих. –Москва: “Высшая школа”, 1990.
5 5 Сайидахмедов Н. Янги педагогик технология моҳияти ва замонавий лойиҳаси. – Тошкент: Таълим маркази, 1999.
В ожидании