Мақолада Олий таълим муассасаларида Президент ва ҳукуматимиз томонидан қабул қилинган Қарор, Фармон ва меёрий ҳүжжатлар асосида Олий таълим сифатини ошириш, такомиллаштириш ва уларни назорат қилиш масалалари қараб чиқилган, шунингдек замонавий интерактив технологияларни фойдаланган ҳолда предметларни урганишнинг самарали методларини ишлаб чиқариш бўйича таклифлар ва тавсиялар берилган.
Мақалада жоқары билимлендириў мәкемелеринде Президент ҳәм Ҳүкиметимиз тәрепинен қабыл етилген Қарар, Пәрман ҳәм бир катар ҳүжжетлер тийкарында тәлим сапасын асырыў, жетилистириў ҳәм оларды қадағалап барыў мәселелери қарап шығылған, сондай ақ, заманагөй интерактив технологияларды пайдаланған ҳалда затларды үйрениўдиң нәтийжели методларын ислеп шығыў бойынша тусыныслар берилген.
Мақолада Олий таълим муассасаларида Президент ва ҳукуматимиз томонидан қабул қилинган Қарор, Фармон ва меёрий ҳүжжатлар асосида Олий таълим сифатини ошириш, такомиллаштириш ва уларни назорат қилиш масалалари қараб чиқилган, шунингдек замонавий интерактив технологияларни фойдаланган ҳолда предметларни урганишнинг самарали методларини ишлаб чиқариш бўйича таклифлар ва тавсиялар берилган.
В статье рассматриваются вопросы повышения и усовершенствования качества высшего образования, исходя из положений, постановлений, указов и нормативных документов, принятых Президентом и Правительствовам Республики Узбекистан. А также. на основе использования современных интерактивных технологий авторам вносятся предложения и рекомендации по разработке эффективных методов преподавания учебных предметов.
The article discusses the problems of improving the quality of education in educational institutions thanks to decisions, decrees and a number of other documents adopted by the President and the Government of our country in the field of higher education, as well as achievements in this area and control over their implementation. We are talking about departments opened in higher education institutions, designed to control the quality of education, training for this area, as well as monitoring. The result of the analysis of the last 3 years was an increase in the scientific level in higher educational institutions.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kadirov B.B. | Lecturer | Head of Organizational and Personnel Management Ministry of Higher and Secondary Specialized Education of the Republic of Uzbekistan |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Селезнева Н.А. Качество высшего образования как объект системного исследования. 3-е изд. М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2003. С. 95. |
2 | 2. Сухорукова Д.В. Оценка качества высшего образования: традиционные подходы и международные рейтинговые системы. |
3 | 3. Куров С.В. Правовые средства обеспечения качества образования. Право и образование. 2003. №5. С. 44-56. |
4 | 4. Положение о Государсвенной инспекции высших учебных заведений. М., 1968 г. |
5 | 5. Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси: http://lex.uz/docs/791230 |
6 | 6. Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисининг Ахборотномаси, 1997 й., 11-12-сон, 295-модда; Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2007 й., 15-сон, 150-модда; 2013 й., 41-сон, 543-модда; Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 05.01.2018 й., 03/18/456/0512-сон |
7 | Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси: http://lex.uz/docs/792192 |
8 | 8. Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами. – 2017. – № 18. – 313-модда, № 19. – 335-модда. |
9 | 9. Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 29-сон, 698-модда |
10 | 10. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 27.09.2017 й., 07/17/3290/0018-сон. |