Мақолада этномаданий туризм бозорининг, истеъмолчи (сайёҳ, томошабин, реципиент,обеъкт) нинг маънавий эҳтиёжи, қизиқиши ва талаблари билан турфирма (бозор, мутахассис, субъект) имкониятлари ўртасидаги юзага келадиган алоқалар, шартномавий уйғунлик масалалари таҳлил қилинади.
Мақолада этномаданий туризм бозорининг, истеъмолчи (сайёҳ, томошабин, реципиент,обеъкт) нинг маънавий эҳтиёжи, қизиқиши ва талаблари билан турфирма (бозор, мутахассис, субъект) имкониятлари ўртасидаги юзага келадиган алоқалар, шартномавий уйғунлик масалалари таҳлил қилинади.
В статье речь идёт о взаимосвязи и договорной гармонизации между духовными потребителями, интересами, требованиями потребителя (туриста, зрителя, реципиента, объекта) рынка,этнокультурного туризма и возможностями турфирмы (рынка, специалиста, субъекта)
This article substantiates the issues of interconnection, contractual harmony arising in connection with the spiritual needs, interests and requirements of the consumer (tourist, spectator, recipient, object) and the potential capabilities of a travel agency (market, specialist, subject).
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Safarova T.R. | Professor | National University of Uzbekistan |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Кант И. Сочинения в шести томах.Том 4. Часить 1.Москва: Мисль, 1965 с.251 |
2 | 2. Рўзиев Р.Ж., Чориев М.Ш., Хождаев Э.К. Тадбиркорлик фаолиятида мулк ва уни тасарруф этишнинг шартномавий ҳуқуқий асослари. Тошкент: Наврўз, 2014. Б. 54-56 |
3 | 3. Глобализация туризма. Курьер ЮНЕСКО, 1999, № 7,8. с.16-17 |
4 | 4. Синдаров К., Жуманазаров И. Тадбиркорлик субектларини текширишнинг ҳуқуқий асослари. Тошкент: Янги аср авлоди, 2006. Б.15 |
5 | 5. Новиков В.С. Инновации в туризме. Москва: Академия, 2007 |
6 | 6. Сафаров Б.Ш. Миллий туризм хизматлар бозорини инновацион ривожлантиришнинг методологик асослари. Тошкент: Фан ва технология, 2016. Б.20-23 |