Ушбу мақолада чет тилларини ўқитишда қўлланиладиган самарали
технологиялардан бири “ўзаро ҳамкорлик” да тил ўрганиш технологиясининг мазмун-
моҳияти ва ундан унумли фойдаланишнинг афзалликлари ҳақида фикр юритилади.
Ушбу мақолада чет тилларини ўқитишда қўлланиладиган самарали
технологиялардан бири “ўзаро ҳамкорлик” да тил ўрганиш технологиясининг мазмун-
моҳияти ва ундан унумли фойдаланишнинг афзалликлари ҳақида фикр юритилади.
В данной статье рассматривается содержание и значение технологии
корпоративного (совместного) изучения языка, которая является одной из самых
эффективных технологий в преподавании иностранных языков, а также её преимущества.
The concept and content of the cooperative language learning, very effectively
used in the process of teaching and learning foreign languages have discussed in this article.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Abdullaeva M.N. | Kafedra mudiri | A.Aвлоний номидаги халқ таълими тизими раҳбар ва мутахассис ходимларини қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш институти |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Johnson, D., & Johnson, R. Cooperative learning and achievement. Cooperative learning: Theory and research. New York. 1990, pp. 23-37. |
2 | Johnson, D., & Johnson, F. Joining together: Group theory and group skills. (8th ed.). Boston: Allyn and Bacon. 2003 |