206

Мақолада  мактабгача  ѐшдаги  болаларни  атроф  олам  билан  таништириш 
мазмуни ҳамда методик жиҳатлари ѐритилган. Болаларни атроф олам билан 
таништиришда   қўлланиладиган   технологиялардан  намуналар  келтирилган. 
Атроф олам билан таништириш компонентлари ва шакллари баѐн этилган.

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 3
  • Количество просмотров 206
  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 28-11-2021
  • Количество прочтений 206
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы205-210
Ўзбек

Мақолада  мактабгача  ѐшдаги  болаларни  атроф  олам  билан  таништириш 
мазмуни ҳамда методик жиҳатлари ѐритилган. Болаларни атроф олам билан 
таништиришда   қўлланиладиган   технологиялардан  намуналар  келтирилган. 
Атроф олам билан таништириш компонентлари ва шакллари баѐн этилган.

English

The  article describes  the  content  and  methodological  aspects of  familiarizing 
preschool children with the environment. The examples of technologies which help 
children get acquainted with the  environment are given. The components and forms 
of familiarization with the surrounding world are described.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Xurvaliyeva T.L. dotsent TVCHDPI
Название ссылки
1 Falkiewicz-Szult M. Nature and environment education in preschool children. Poland.:-2005.-145 р.
2 M.E.Ferreira Stage-based egological education of preschool children on the basis of environmentally friendly approach. Рortugal.: 2015- 149 р.
3 Хурвалиева Т.Л. Мактабгача ѐшдаги болаларни атроф олам билан таништиришнинг самарали йўллари. Academic research in educational sciences scientific journal volume 1, issue 3, 2020.- PP.931-936.
4 Хурвалиева Т.Л. Педагогическое творчество - как фактор качество образования// Сборник материалов ХI Международной научной конференции студентов и молодых ученых «Наука и образование-2017» – Астана, 2017– С. 4543-4545.
5 Хурвалиева Т.Л. Use of integrated tasks in preparation of preschool children on environment. Digest of articles science, research, development. Berlin, 2020.Р.-117-120.
В ожидании