56

Мақолада мактабгача таълим ташкилотларида таълим-тарбия жараёнида узлуксиз ҳамкорлик ишларини ривожлантириш ва келгусида самарали фаолиятни тараққий эттириш йўллари очиб берилган. Шунингдек, мактабгача таълим ташкилотларидаги дефектолог, психолог, тарбиячи ва ота-оналар бирдамлигини кенгайтириш ва уни янада ривожлантириш ҳақида батафсил маълумотлар берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI06-01-2022
  • Количество прочтений56
  • Дата публикации14-05-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы62-63
Ўзбек

Мақолада мактабгача таълим ташкилотларида таълим-тарбия жараёнида узлуксиз ҳамкорлик ишларини ривожлантириш ва келгусида самарали фаолиятни тараққий эттириш йўллари очиб берилган. Шунингдек, мактабгача таълим ташкилотларидаги дефектолог, психолог, тарбиячи ва ота-оналар бирдамлигини кенгайтириш ва уни янада ривожлантириш ҳақида батафсил маълумотлар берилган.

Русский

В статье речь идет о дальнейших путях развития совместной деятельности в дошкольном образовании по учебной и воспитательной работе. Также затрагиваются вопросы расширения совместной работы дефектолога, психолога, воспитателей и родителей, приводятся методы передовых педагогических технологий в успешной совместной работе с семьей и участниками педагогической деятельности.

Ключевые слова
English

This article is devoted to developing association in preschool educational establishment and ways of progressing in future. Thus, It`s given clear information about the cooperation between parents and defectologist, psychologist and educators of preschool educational establishments. The a rticle is determined advanced pedagogical types of setting up successful association between participants of pedagogical process and family.

Ключевые слова
Название ссылки
В ожидании