Ушбу мақола бошланғич синф ақли заиф болаларни «она тили», «ўқиш», «нутқ ўстириш» дарсларида ва юқори синфларда «она тили», «ўқиш» дарсларида оғзаки ва ёзма боғланган нутқини ўстириш ишларини қандай ташкил этиши лозимлиги, ёзувга ўргатишга қўйилган талаблар, ёрдамчи мактабда ёзма ишларнинг турлари, уларни ташкил этиш йўллари ҳақида фикр юритилган.
Ушбу мақола бошланғич синф ақли заиф болаларни «она тили», «ўқиш», «нутқ ўстириш» дарсларида ва юқори синфларда «она тили», «ўқиш» дарсларида оғзаки ва ёзма боғланган нутқини ўстириш ишларини қандай ташкил этиши лозимлиги, ёзувга ўргатишга қўйилган талаблар, ёрдамчи мактабда ёзма ишларнинг турлари, уларни ташкил этиш йўллари ҳақида фикр юритилган.
Данная статья посвящена тому, как следует организовать работу по развитию связной устной и письменной речи для детей с задержкой умственного развития на уроках родного языка, чтения, развития речи в начальных классах, а также на уроках родного языка, чтения в старших классах. Кроме того, речь идет о требованиях, предъявляемых к обучению письму, видах письменных
работ и порядке их проведения во вспомогательных школах.
This article is about how need organize the exercises in oral and writing bind speech of develop lessons for elementary class with mental weak children for subjects «mother tongue», «reading», «speech of develop» and for high class for subjects «mother tongue», «reading», the requirements to educate to writing, the various of written works for extra school and the way of idea about how organize them.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Tangirova D.. | Дефектология кафедрасининг катта ўқитувчиси | ЖДПИ |
2 | Mustafaqulova D.. | Дефектология кафедрасининг ўқитувчиси | ЖДПИ |
№ | Название ссылки |
---|