226

Ушбу мақолада алоҳида эҳтиёжли болаларга оилаларда таълимий эътиборни тизимли йўлга қўйиш, уларда ижтимоий малака ва кўникмаларни шакллантиришга йўналтирилган тарбиявий ишларнинг ижтимоий имкониятлари ва уларнинг аҳамияти очиб берилган. Шунингдек, оилада кар ва заиф эшитувчи болаларни ўқитиш ҳамда тарбиялаш бўйича тавсиялар берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 09-01-2022
  • Количество прочтений 226
  • Дата публикации 10-12-2018
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы18-20
Ўзбек

Ушбу мақолада алоҳида эҳтиёжли болаларга оилаларда таълимий эътиборни тизимли йўлга қўйиш, уларда ижтимоий малака ва кўникмаларни шакллантиришга йўналтирилган тарбиявий ишларнинг ижтимоий имкониятлари ва уларнинг аҳамияти очиб берилган. Шунингдек, оилада кар ва заиф эшитувчи болаларни ўқитиш ҳамда тарбиялаш бўйича тавсиялар берилган.

Русский

В данной статье раскрыты значение и возможности воспитательной работы, направленной на формирование у учащихся социальных навыков, в том числе разговорной речи у детей с проблемами слуха. Даны рекомендации по обучению и воспитанию глухих и слабослышащих детей в семье.

Ключевые слова
English

In this article, the significance and possibilities of educational work aimed at forming social skills among students, including colloquial speech in children with hearing problems, are revealed. Recommendations are given for teaching and educating deaf and hard of hearing children in the family.

Ключевые слова
Имя автора Должность Наименование организации
1 Qodirova F.. педагогика фанлари номзоди, доцент n
Название ссылки
В ожидании