В данной научной статье рассматривается генезис, история возникновения буллинга и этапы научных исследований по данному феномену. В том числе, вклад учёных по предотвращению случаев буллинга, моббинга, кибербуллинга, а также ключевые элементы, богатый мировой опыт по проблеме издевательств в общеобразовательных школах. В статье отражены цитаты, хронологии первых конференций, художественных произведений, законов против издевательств.
В данной научной статье рассматривается генезис, история возникновения буллинга и этапы научных исследований по данному феномену. В том числе, вклад учёных по предотвращению случаев буллинга, моббинга, кибербуллинга, а также ключевые элементы, богатый мировой опыт по проблеме издевательств в общеобразовательных школах. В статье отражены цитаты, хронологии первых конференций, художественных произведений, законов против издевательств.
Мазкур илмий мақолада таъқиб (моббинг, буллинг) ҳолатларини келиб чиқиши, тарихи ва илмий изланиш босқичлари ёритиб берилган. Шунингдек, ҳалқаро тажрибалар акс эттирилган. Илмий мақолада умумий ўрта таълим мактабларда таъқибни олдини олиш бўйича илғор хорижий давлатларнинг тажрибаси алоҳида ўрин эгаллайди. Шунингдек, таъқибни олдини олишга қаратилган илк, илмий конференциялар, бадиий адабиётлар, таҳқирлашга қарши қонунлар тўғрисида маълумотлар акс этган.
This scientific article discusses the genesis, the history of bullying and the stages of scientific research on this phenomenon. Including the contribution of scientists to prevent cases of bullying, mobbing, cyberbullying, as well as key elements, rich international experience on the problem of bullying in secondary schools. The article reflects citations, chronologies of the first conferences, works of art, laws against bullying.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kholdarova I.. | Тадқиқотчи | Низомий номидаги Тошкент Давлат педагогика университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | National Academies of Science, Engineering, and Medicine 2016 |
2 | Научно-методический журнал “Образовательная политика” № 3 (73) 2016 |
3 | Научно-методический журнал Исследователь/Researcher • 1-2/2018 |