300

Бозор иқтисодиѐтига ўтишнинг бутун даври давомида иқтисодий таълим бозор муносабатларини шакллантириш вазифасини ҳал қилиш учун такомиллаштирилиб борилди. Мақолада  иқтисодий таълимнинг ўтган давр тажрибасини умумлаштириш,  муаммоларни аниқлаш ва уни такомиллаштириш ва ривожлантириш бўйича хулосалар беришга уриниш қилинган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 09-08-2022
  • Количество прочтений 0
  • Дата публикации 23-06-2017
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы42-46
Ўзбек

Бозор иқтисодиѐтига ўтишнинг бутун даври давомида иқтисодий таълим бозор муносабатларини шакллантириш вазифасини ҳал қилиш учун такомиллаштирилиб борилди. Мақолада  иқтисодий таълимнинг ўтган давр тажрибасини умумлаштириш,  муаммоларни аниқлаш ва уни такомиллаштириш ва ривожлантириш бўйича хулосалар беришга уриниш қилинган.

Русский

На протяжении всего переходного периода к рыночной экономике экономическое образование совершенствовалось с тем, чтобы отвечать задачам формирования рыночных отношений. В статье сделана попытка обобщить опыт прошедшего периода в экономическом образовании, определить проблемы и дать рекомендации по его совершенствованию и развитию.

English

Throughout the transition period to a market economy, economic education has been perfected in order to meet the challenges of the formation of market relations. The article attempts to generalize the experience of the past period in economic education, identify problems and provide recommendations for it’s improvement and development.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Tadjibayev Z.. 1 Ferghana State University
Название ссылки
1 1. Ўзбекистон Республикасининг “Кадрлар тайѐрлаш миллий дастури тўғрисида”ги Қонуни. ‒ Тошкент, 1997.
2 2. Олий таълим меъѐрий - ҳуқуқий ҳужжатлар тўплами. 1 - том. ‒ Тошкент. 2013 йил.
3 3. Ғойибназаров Ш.Ғ. Таълим‒иқтисодий ривожланишнинг муҳим омили. Иқтисодий таълим ривожланишининг муаммолари ва истиқболлари. Республика илмий-амалий анжумани маъруза тезислари тўплами (2015 йил 25 декабрь). – Т.: ТДИУ, 2015.
4 4. Ҳакимова М.Ф., Ибрагимова З.М. Кадрлар тайѐрлашда таълим, фан, ишлаб чиқаришнинг ўзаро боғлиқлиги. Иқтисодий таълим ривожланишининг муаммолари ва истиқболлари. Республика илмий-амалий анжумани маъруза тезислари тўплами (2015 йил 25 декабрь). – Т.: ТДИУ, 2015.
5 5. Абдуллаева Г.З. Инсон ва жамият ривожланишида таълим тизимининг ўрни. Иқтисодий таълим ривожланишининг муаммолари ва истиқболлари. Республика илмий-амалий анжумани маъруза тезислари тўплами (2015 йил 25 декабрь). – Т.: ТДИУ, 2015.
6 6. Байбаева М. «Ҳозирги замон шароитида касбий тарбия муаммоси» ‒ Касб-ҳунар таълими, 2014 й. №3.
7 7. «Вестник УГУЭС», 2015, № 2 (12).
В ожидании