352

Мақолада таълим-тарбия жараѐнида ўсмирларнинг хулқ-атворида намоѐн бўладиган ижтимоий- психологик омиллар назарий ва амалий асослаб берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI09-08-2022
  • Количество прочтений0
  • Дата публикации23-06-2017
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы98-102
Ўзбек

Мақолада таълим-тарбия жараѐнида ўсмирларнинг хулқ-атворида намоѐн бўладиган ижтимоий- психологик омиллар назарий ва амалий асослаб берилган.

Русский

В статье раскрывается поведение подростков как социально-психологический феномен, а также влияние этого аспекта на учебно-воспитательный процесс.

English

This article is devoted to learn teenagers’ behavior as social-psychological phenomena. Also influence this phenomena to education process.

Имя автора Должность Наименование организации
1 G'aniyeva H.. 1 Fergana State University
Название ссылки
1 1. Каримов И.А. Она юртимиз бахту иқболи ва буюк келажаги йўлида хизмат қилиш – энг олий саодатдир. – Т.: Ўзбекистон, 2015.
2 2. Комилов Н. Комил инсон – миллат келажаги. – Тошкент: Ўзбекистон, 2001.
3 3. Каримова В. Миллий истиқлол ғоясини таълим жараѐнига жорий этишнинг педагогик ҳамда психологик асослари. – Т.: “ЎАЖБНТ” Маркази, 2002.
4 4. Ғозиев Э.Ғ. Онтогенез психологияси – Tошкент, 2010.
5 5. Ғозиев Э.Ғ. Ўқувчиларнинг ўқув фаолиятини бошқариш – Tошкент, 1998.
6 6. Тўлаганова Г.Қ. Тарбияси қийин ўсмирлар психологияси – Tошкент. Университет, 2005.
7 7. Рогов. Е.И. Настольная книга практического психолога. – М., 2004.
В ожидании