Мақолада бошланғич синф ўқувчиларига математика дарсларида иқтисодий тушунча ва атамаларни ўргатиш орқали дарснинг ижтимоий педагогик савиясини ошириш ҳамда ўқувчиларнинг билимдон бўлишига кўмаклашиш ҳолатлари таҳлил қилинган.
Мақолада бошланғич синф ўқувчиларига математика дарсларида иқтисодий тушунча ва атамаларни ўргатиш орқали дарснинг ижтимоий педагогик савиясини ошириш ҳамда ўқувчиларнинг билимдон бўлишига кўмаклашиш ҳолатлари таҳлил қилинган.
В статье рассмотрены элементы и принципы экономической культуры на уроках математики в начальных классах общеобразовательных школ на основе социально-педагогической уровни.
This article explores the elements and principles of economic culture in the lessons of mathematics in the classes of primary education on the base of social and pedagogical level.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Jalilov M.. | 2 | Fergana State University |
2 | Adhamov M.. | 1 | Fergana State University |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Junior Achievement. Амалий иқтисодиѐт. – Т.: Шарқ,1997. |
2 | 2. Шодиев Т. ва б.қ. Иқтисодий математик усуллар ва моделлар. – Т.: ТДИУ,2010. |
3 | 3. Бикбаев Н.У., Янгабаева Э., Гифранова К.М. Тўртинчи синф учун математика дарслиги. ‒ Т.: Ўқитувчи, 2011. |