81

Мазкур мақолада педагогик кадрлар малакасини ошириш – таълим турлари бўйича Давлат таълим стандартлари асосида касбий ва педагогик маҳоратнинг доимий равишда ўсиб боришини, ўқув-тарбия жараёнини юқори илмий методик даражада олиб боришини таъминлайдиган ва ўқитиладиган ўқув фани ёки курс, педагогик ёки ахборот технологиялари ва ўқитишнинг интерактив методлари бўйича касбий билимлар, малака ва кўникмаларни мунтазам равишда янгилаб бориш кераклигини таъкидланган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 18-08-2022
  • Количество прочтений 81
  • Дата публикации 11-07-2020
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы320-331
Ўзбек

Мазкур мақолада педагогик кадрлар малакасини ошириш – таълим турлари бўйича Давлат таълим стандартлари асосида касбий ва педагогик маҳоратнинг доимий равишда ўсиб боришини, ўқув-тарбия жараёнини юқори илмий методик даражада олиб боришини таъминлайдиган ва ўқитиладиган ўқув фани ёки курс, педагогик ёки ахборот технологиялари ва ўқитишнинг интерактив методлари бўйича касбий билимлар, малака ва кўникмаларни мунтазам равишда янгилаб бориш кераклигини таъкидланган.

Русский

В данной статья мы можем увидеть о педогагической подготовки и обучений персонала на основе Государственных стандартах профессионально-педогагической основе на уровне вырастающих методов, которые идут в процессе научного уровня высшего образования. Учебный предмет или курс по педогагическим или иныормационной техналогий и учебный интерактивный методики профессионалных знаний и навыков в том числе и пед технологических работ которые регулярно работают и обновляется.

English

In this story we can see about pedagogical training and staff training on the basis of State standards on a professional pedagogical basis at the level of growing medhods that go in the process of the scientific level of higher education. A curriculum or course in pedagogical or process And educational interactive methods of professional knowledge and skills including pedagogical work that regularly work and is updated.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Khasanova S.. Катта ўқитувчи Урганч давлат университети
2 Akhmedov G.. Катта ўқитувчи Наманган мухандислик-технология институти
Название ссылки
1 Ўзбекистон Призиденти Ш.М.Мирзиёевнинг 2017 йил 20 апрель куни тасдиқланган “ Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора тадбирлари тўғрисида”ги 2909-сон қарори.
2 Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Махкамасининг 2012 йил 28 декабрдаги “Олий ўқув юртидан кейинги таълим хамда олий малакали илмий ва илмий педагогик кадрларни аттестациядан ўтказиш тизимини такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги № 365 сонли Қарори
3 Безугла Л.И. Формирование духовных и моральных качеств будущих учителей // Педагогика, психология и медико-биологические проблемы физического воспитания и спорта. - Харьков: ХДАДМ. - 2005. - №10. - С 3-6.
В ожидании