Мақолада даҳони тарбиялаш масаласи кўрилган ва хар қандай шахсни даҳо этиб тарбиялаш мумкинлиги кўрсатилган. Тарбиялашда бир фоиз истеъдод ва тўқсон фоиз мехнат талаб этилиши зарурлиги таъкидлаб ўтилган. Замонавий талабларга жавоб берадиган юқори малакали мутахассисни даҳо сифатида тарбиялаш усуллари ва услублари келтирилган.
Мақолада даҳони тарбиялаш масаласи кўрилган ва хар қандай шахсни даҳо этиб тарбиялаш мумкинлиги кўрсатилган. Тарбиялашда бир фоиз истеъдод ва тўқсон фоиз мехнат талаб этилиши зарурлиги таъкидлаб ўтилган. Замонавий талабларга жавоб берадиган юқори малакали мутахассисни даҳо сифатида тарбиялаш усуллари ва услублари келтирилган.
В статье рассмотрен вопрос воспитания гения и показано что гения можно воспитать из любого человека. Для этого необходимо один процент таланта и девяносто процентов труда. Показаны пути и методы воспитания и подготовки гения-высококвалифицированного специалиста отвечающего современным требованиям.
The article considers the issue of educating a genius and shows that genius can be brought up from any person. This requires one percent of talent and ninety percent of work. The ways and methods of educating a genius, a highly qualified specialist who meets modern requirements are shown.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Umarov Q.B. | доцент | Наманган муҳандислик-қурилиш институти |
2 | Nabiev S.I. | доцент | Наманган муҳандислик-қурилиш институти |
3 | Maxmudov N.M. | Ўқитувчи | Наманган муҳандислик-қурилиш институти |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Учитель крупным планом. Социально-педагогические проблемы учительской деятельности, Под. Ред. С.Г.Вершловского. – А., 1991. |
2 | Хомерики О.Г. Инновации в практике обучения. Педагогика.–1993.-№2. |
3 | Фаберман Б.Л. и др. Инструменты развития критического мышления. –Т, 2002. |