280

Мақолада Ўзбекистон таълим тизимида қўлланилаётган инглиз тили ўқув адабиётлари чуқур таҳлил қилинган, ўқув дарсликлари, адабиётлар ҳамда замонавий ўқув материалларини лойиҳалаштиришнинг асосий тамойиллари ўрганилган. Шу асосда чет тили ўқув материалини тузиш бўйича тавсия ва таклифлар берилган.
 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 24-08-2022
  • Количество прочтений 0
  • Дата публикации 18-06-2020
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы180-183
Ўзбек

Мақолада Ўзбекистон таълим тизимида қўлланилаётган инглиз тили ўқув адабиётлари чуқур таҳлил қилинган, ўқув дарсликлари, адабиётлар ҳамда замонавий ўқув материалларини лойиҳалаштиришнинг асосий тамойиллари ўрганилган. Шу асосда чет тили ўқув материалини тузиш бўйича тавсия ва таклифлар берилган.
 

Русский

В статье всесторонне проанализированы принципы выбора и разработки учебной литературы по английскому языку, применяемой в системе образования Узбекистана, а также изучены основные принципы проектирования современного учебного материала. На основе данных принципов разработаны и представлены рекомендации и предложения по составлению учебного материала по иностранному языку.

English

This paper analyzes foreign language-learning materials, textbooks, which have been used widely in Uzbekistan. It has presented six principles for designing language materials. On the bases of these principles, we developed recommendations and offers for materials development.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Toshpo'latova F.. 1 Uzbekistan State University of World Languages
Название ссылки
1 1. Arnold, J. (ed.) 1999. Affect in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press.
2 2. Bolitho R., Jolly D.A Framework for Materials Writing. In Tomlinson, B. (ed.) Materials Development in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. P. 90-115. 1998.
3 3. Hall D. Materials production: Theory and Practice. Singapore: SEAMO Regional Language Center. P-9. 1995.
4 4. Krashen S. The Input Hypothesis. London: Longman. P-100. 1985.
5 5. McGrath I. Materials Evaluation and Design for Language Teaching. Edinburgh: Edinburgh University Press. 2002.
6 6. Nunan D. Principles for Designing Language Teaching Materials. p. 1-2. 1988.
7 7. Tomlinson B. Language acquisition and language learning materials. In B. Tomlinson (ed.) English Language Teaching Materials. London: Continuum. 2008.
В ожидании