Мақола нофилологик ОТМ талабаларига инглиз тилини ўқитиш жараёнидаги мотивацион таъминот масаласи таҳлили ҳамда юзага келаётган муаммолар ва уларни олдини олиш бўйича айрим чора-тадбирларнинг муҳокамаси кенг омма диққатига ҳавола қилинган.
Мақола нофилологик ОТМ талабаларига инглиз тилини ўқитиш жараёнидаги мотивацион таъминот масаласи таҳлили ҳамда юзага келаётган муаммолар ва уларни олдини олиш бўйича айрим чора-тадбирларнинг муҳокамаси кенг омма диққатига ҳавола қилинган.
В статье обсуждается практический анализ действующего процесса обучения английского языка студентов нефилолгических вузов с точки зрения мотивационного обеспечения, а также, существующие проблемы по тематике. Предлагаются некоторые меры по их решению.
The article discusses a practical analysis of the current process of teaching English to students in non-language institutions from the perspective of motivational support, existing problems as well as some solutions to them.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Samatova B.R. | Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD), доцент в.б. | Тошкент давлат юридик университетининг Ихтисослаштирилган филиали |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Гальскова Н.Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика. – М.: 2007. – 336 с. |
2 | Хорижий тил фан дастури (барча таълим йўналишлари учун). №БД – 1.05 Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта таълим вазирлиги. – Тошкент 2018 |
3 | Воронина Г.И. Организация работы с аутентичными текстами молодежной прессы в старших классов школ с углубленным изучением немецкого языка // Иностранные языки в школе. 1999. –№2. –С 23-56 |