Ушбу мақолада ақлий ривожланишида нуқсони бўлган болалар мулоқотини ривожлантириш мазмуни ёритилган. Ақли заиф болаларнинг мулоқотчанлигини ривожлантиришнинг самарали йўллари очиб берилган.
Ушбу мақолада ақлий ривожланишида нуқсони бўлган болалар мулоқотини ривожлантириш мазмуни ёритилган. Ақли заиф болаларнинг мулоқотчанлигини ривожлантиришнинг самарали йўллари очиб берилган.
В этой статье освещена специфика формирования разговорной речи у детей с ограниченными интеллектуальными возможностями. Раскрыты эффективные пути формирования общения умственно отсталых детей.
This article highlights the specifics of the formation of colloquial speech in children with intellectual disabilities. Effective ways of forming communication between mentally retarded children are disclosed.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Muzaffarova K.N. | катта ўқитувчи | А.Қодирий номли Жиззах давлат педагогика институти |
2 | Ismatullaev O.. | 3-босқич талабаси | А.Қодирий номли Жиззах давлат педагогика институти |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Вочков И.В., Введения в сказко - терапию. – М.: “Гнезис”, 2011. 5-6 стр. |
2 | Кольягина В.Г., Арт – терапия и арт – педагогика для дошкольников. - Учебно – методическое пособие издательство. “ Прометей”, 2016. 10-14 стр |
3 | 3. Никитин В.Н., Арт терапия.– М., Когито - центр 2014. |