Мақолада умумий ўрта таълим мактабларида кимё ўқитишнинг бугунги ҳолати юзасидан
маълумотлар, кимё ва кимё саноатининг инсонларнинг кундалик ҳаёти, қишлоқ хўжалигидаги роли англашда
ўқувчиларнинг экспериментал кўникмаларини шакллантиришни такомиллаштириш имкон берувчи уй
тажрибаларини ишлаб чиқиш ва амалиётда синовдан ўтказишга доир олиб борилаётган илмий тадқиқот
натижалари келтирилган.
Мақолада умумий ўрта таълим мактабларида кимё ўқитишнинг бугунги ҳолати юзасидан
маълумотлар, кимё ва кимё саноатининг инсонларнинг кундалик ҳаёти, қишлоқ хўжалигидаги роли англашда
ўқувчиларнинг экспериментал кўникмаларини шакллантиришни такомиллаштириш имкон берувчи уй
тажрибаларини ишлаб чиқиш ва амалиётда синовдан ўтказишга доир олиб борилаётган илмий тадқиқот
натижалари келтирилган.
В статье приведены сведения о сегодняшнем состоянии методики обучения в общеобразовательных
школах, роли химии и химической промышленности в повседневной жизни человека и в сельском хозяйстве, а
также результаты научных исследований, цель которых состоит в повышении интереса учащихся к
изучению основ химии.
This article provides information about the current state of teaching methods in comprehensive schools, the role
of chemistry and the chemical industry in human everyday life and in agriculture, as well as the results of scientific
research, the purpose of which is to increase students' interest in learning the basics of chemistry.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kazakov R.N. | 1 | Andijan State University |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ–4947-сон «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги Фармони // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда. |
2 | 2. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2018 йил 8 декабрдаги ВМ–997-сон «Халқ таълими тизимида таълим сифатини баҳолаш соҳасидаги халқаро тадқиқотларни ташкил этиш чора-тадбирлари тўғрисида»ги қарори. |
3 | 3. Иванова Р.Г. Общая методика обучения химии в школе. Химический эксперимент – основа изучения химии. – М.: Дрофа, 2008. – С.170-184. |
4 | 4. Желоховцева П.Д. Домашние самостоятельные практические работы по химии в седьмых классах //Сборник «Опыт учебно-воспитательной работы по биологии и химии в средней школе. — Известия АПН РСФСР 1949. -С. 5-14. |
5 | 4. Желоховцева П.Д. Домашние самостоятельные практические работы по химии в седьмых классах //Сборник «Опыт учебно-воспитательной работы по биологии и химии в средней школе. — Известия АПН РСФСР 1949. -С. 5-14. |
6 | 5. Полосин B.C. Домашние опыты учащихся. // Семья и школа 1952 №. |
7 | 6. Балаев И.И. Домашние опыты для учащихся 7-8 классов. // Химия в школе. -1969. -№ 3. |
8 | 7. Шипарева Т.А. Домашний эксперимент по химии как средство формирования мотивов к изучению учебного предмета. Дис. ... канд. пед. наук. – М., 2001. |
9 | 8 .Асқаров И.Р, Ғопиров К.Ғ.,Тўхтабоев. Кимё. 8-синфлар учун дарслик. –Тошкент, «Янгийўл полиграф сервис» нашриёти. – 2019 йил. |
10 | 9. Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте: Пособие для учителя. ‒ М.: Просвещение, 2001(1983). |
11 | 9. Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте: Пособие для учителя. ‒ М.: Просвещение, 2001(1983). |
12 | 11. Шадрина Т.В. Мотивация учебной деятельности у подростков. ‒ Л., 1975. |
13 | 12. Шейд. К. Опыты по химии для начинающих. ‒ СПб.: Брокгауз и Эфрон, 1906. |
14 | 13. Экспериментальная химия для начинающих. (Пер. с нем.). В 2-х ч. ‒ СПб: Вестник знаний, 1909. |
15 | 13. Экспериментальная химия для начинающих. (Пер. с нем.). В 2-х ч. ‒ СПб: Вестник знаний, 1909. |
16 | 15. Щукина Г.И. «Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся». ‒ М.: Педагогика, 1988. |