Мақолада олий таълим муассасалари талабаларида мустақил ишларни ташкил этишнинг ўзига хос
педагогик хусусиятлари, имкониятлари, ўқитишинг дидактик мақсад ва вазифалари асосида талабаларни
мустақил ва ижодий ишларини ташкил этиш асосида мантиқан, таҳлилий фикрлаш ва ўз-ўзини назорат
қилишга ўргатиш асосида ўқув билиш фаолиятини таркиб топтириш йўллари ёритилган. Инновацион
ёндашув асосида талабаларнинг мустақил ишларини ташкил этишнинг намунавий режаси келтирилган.
Мақолада олий таълим муассасалари талабаларида мустақил ишларни ташкил этишнинг ўзига хос
педагогик хусусиятлари, имкониятлари, ўқитишинг дидактик мақсад ва вазифалари асосида талабаларни
мустақил ва ижодий ишларини ташкил этиш асосида мантиқан, таҳлилий фикрлаш ва ўз-ўзини назорат
қилишга ўргатиш асосида ўқув билиш фаолиятини таркиб топтириш йўллари ёритилган. Инновацион
ёндашув асосида талабаларнинг мустақил ишларини ташкил этишнинг намунавий режаси келтирилган.
В статье рассматриваются специфические педагогические особенности и задачи организации
самостоятельной работы студентов высших учебных заведений, способы организации самостоятельной и
творческой работы студентов путем логического и аналитического мышления на основе обучения
самоконтролю. Приведен образцовый план организации самостоятельной работы студентов на основе
инновационного подхода.
This article examines the specific pedagogical features and tasks of organizing students’ independent work in
higher educational institutions, ways of organizing students' independent and creative work on the basis of logical and
analytical thinking based on self-control training. An exemplary plan for organizing students' independent work based on
an innovative approach is presented.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Umarov S.S. | 1 | Kokand State Pedagogical Institute |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. www.фастпад.ру |
2 | 2..Арипова С.Х. Ёш физиологияси ва гигиенаси. –Т.:Фан ва технологиялар. 2010. -Т. ИНВ- 28.073А75Т98 У-7496 |
3 | 3. Исабаева М. Саломатлик иш дафтари. ‒Т., 2012. |