Бугунги кунда инсоният учун умумий ацлок ва маънавий
кадриятларни таргиб килувчи таълим жараёнларидан бири олимпия таълими
цисобланади. Жахрн олимпия царакати тара^иётида содир булаётган узгаришлар
олимпия таълими, унинг мохиятини илмий-педагогик о^амда ташкилий жих)атларини
янги нуктайи назардан куриб чикишни таказо этмокда. Ушбу макола И-2017-1-14/3
"Ук^увчи ёшлар учун олимпия таълимининг самарали тизимини яратиш" мавзусидаги
инновацион лойща доирасида тайёрланган булиб, унда олимпия таълими дастурларини
ишлаб чик;иш ва амалга ошириш буйича хррижий мамлакатлар, жумладан, Россия
тажрибалари тах,лил этилган, олимпия таълими дастурларининг мазмуни урганилган.
Дастурларни ишлаб чициш буйича хулосалар берилган.
Бугунги кунда инсоният учун умумий ацлок ва маънавий
кадриятларни таргиб килувчи таълим жараёнларидан бири олимпия таълими
цисобланади. Жахрн олимпия царакати тара^иётида содир булаётган узгаришлар
олимпия таълими, унинг мохиятини илмий-педагогик о^амда ташкилий жих)атларини
янги нуктайи назардан куриб чикишни таказо этмокда. Ушбу макола И-2017-1-14/3
"Ук^увчи ёшлар учун олимпия таълимининг самарали тизимини яратиш" мавзусидаги
инновацион лойща доирасида тайёрланган булиб, унда олимпия таълими дастурларини
ишлаб чик;иш ва амалга ошириш буйича хррижий мамлакатлар, жумладан, Россия
тажрибалари тах,лил этилган, олимпия таълими дастурларининг мазмуни урганилган.
Дастурларни ишлаб чициш буйича хулосалар берилган.
Сегодня образовательный процесс, который продвигает универсальные
моральные и духовные ценности для человечества, является олимпийским образованием.
Изменения в развитии Всемирного олимпийского движения требуют нового взгляда на
научные, педагогические и организационные аспекты олимпийского образования и его
сущность. Эта статья была подготовлена в рамках инновационного проекта И-2017-1-
14/3 «Создание эффективной системы олимпийского образования для студенческой
молодежи», в рамках которого международные страны разрабатывают и осуществляют
олимпийские образовательные программы. В частности, был проанализирован опыт
России, изучено содержание олимпийских образовательных программ. Даны выводы по
разработке программы.
Today, the educational process that promotes universal moral and spiritual
values for humanity is an Olympic education. Changes in the development of the World Olympic
Movement require a new look at the scientific, pedagogical and organizational aspects of Olympic
education and its essence. This article was prepared as part of the innovative project 1-2017-1-14/3
"Creating an effective system of Olympic education for students," in which international countries
develop and implement Olympic educational programs. In particular, the experience of Russia was
analyzed, the content of Olympic educational programs was studied. Conclusions on the
development of the program are given.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Mamadzhonov .A. | стажёр-ук,итувчи | Наманган давлат университети |
2 | Turayev V.B. | стажёр-ук,итувчи | Наманган давлат университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Adams Carly. Alternative Models for Educating Youth through Sport: An Historical Examination of the Olympic Youth Camp, 1912-2004 // Karl Lennartz/Stephan Wassong/Thomas Zawadzki (Eds.). New Aspects of Sport History. The Olympic Lectures. - Academia Verlag, 2007. - P.25-30. |
2 | 2. Binder D. Teaching the Olympic Values: From Theory to Practice: A Presentation to the 2007 International Forum on Beijing Olympic Education "Olympics: Education and the All-Around development of People". Beijing November 24-25, 2007. |
3 | 3. Binder Deanna. Be a Champion in Life! A Book of Activities for Young People Based on the Joy of Participation and on the Important Messages of the Olympic Idea: An International Teacher's Resource Book For Schools. - Athens, Greece, 2000. |