Мазкур маколада булажак муцандис-дастурчиларни касбий
фаолиятга тайёрлашда таълим жараёнида кулланиладиган дастурий воситалар ва
уларнинг имкониятлари баён этилган. Муцандис-дастурчиларни умумкасбий ва
ихтисослик фанларини укитишда дастурий воситалар имкониятларидан фойдаланган
цолда педагогик дастурий мацсулотлар яратишга йуналтириб щитиш оркали касбий
фаолиятга таёрлашда муцим ацамиятга эга эканлиги келтириб утилган.
Мазкур маколада булажак муцандис-дастурчиларни касбий
фаолиятга тайёрлашда таълим жараёнида кулланиладиган дастурий воситалар ва
уларнинг имкониятлари баён этилган. Муцандис-дастурчиларни умумкасбий ва
ихтисослик фанларини укитишда дастурий воситалар имкониятларидан фойдаланган
цолда педагогик дастурий мацсулотлар яратишга йуналтириб щитиш оркали касбий
фаолиятга таёрлашда муцим ацамиятга эга эканлиги келтириб утилган.
В данной статье проведено возможностей программных средств,
используемых в учебном процессе при подготовке будущих инженеров и программистов к
профессиональной деятельности. Было отмечено, что важное значение в подготовке
инженеров-программистов к профессиональной деятельности имеет обучение
общепрофессиональных и специалных дисциплин, направленное на создание педагогических
программных продуктов с использованием возможностей программных средств.
This article analyzes the software tools used in the educational process to
prepare future engineers and programmers for professional activities. It was noted that the training
of General professional and specialized disciplines aimed at creating pedagogical software products
using the capabilities of software tools is important in preparing software engineers for professional
activities.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Turaev M.F. | o'qitvchi | Мух;аммад ал-Хоразмий номидаги Тошкент ахборот технологиялари университети К,арши филиали |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Невзорова И.Б., Донина И.А. Готовность будущих техников-программистов к проектно-аналитической деятельности: структура и критерии оценки // Современные проблемы науки и образования. 2016. № 1.; |
2 | 2. Круглик В. С., Осадчий В. В. Формирование компетентности в области программирования у будущих инженеров-программистов // Интеграция образования. 2019. Т. 23, № 4. С. 587-606. DOI: https://doi.org/10.15507/1991- 9468.097.023.201904.587-606. |
3 | 3. Бегимкулов У.Ш. "Педогогик таълимда замонавий ахборот технологияларини жорий этишнинг илмий назарий асослари". Монография -Т.: Фан, 2017 |